Pontgyűjtés

Kedves Ügyfelünk!

A Kapcsolat pontok gyűjtését 2017. július 1-jén lezárjuk.

Összegyűjtött Kapcsolat pontjaidat 2017. szeptember 30-ig válthatod be okostelefonra, táblagépre, tv-készülékre, notebookra vagy tartozékra weboldalunkon, telefonos ügyfélszolgálatunkon, illetve Telekom üzleteinkben. A pontokat emellett mobil parkolásra, illetve autópálya matrica és mobil lottó vásárlására is felhasználhatod. A beváltás során 1 pont 1 forintnak felel meg.

Az aktuális pontegyenleget a havi számlád utolsó oldalán, valamint a belépést követően online ügyfélszolgálatunkon, a Hűségprogram menüpontban tekintheted meg.

Kérjük, hogy pontjaidat 2017. szeptember 30-ig váltsd be, mert ezt követően erre nem lesz lehetőséged. Programunk partneri ajánlatai továbbra is elérhetőek maradnak és hamarosan újabb kedvezményekkel várunk.

Kapcsolat pontjaid folyamatosan gyűlnek, és azokat havonta kalkuláljuk és írjuk jóvá az egyenlegeden az alábbiak szerint:

  • Havi díjas mobil-előfizetőként
    Havi előfizetési és forgalmi díjad nettó összegének minden 500 Ft-ja után havonta 8 Kapcsolat pontot.
  • Domino feltöltőkártyásként
    Az előző hónapban leforgalmazott egyenleged nettó összege után 500 forintonként 8 Kapcsolat pont jár. Az univerzális egyenlegből való forgalmazás nem számít bele a forgalomba.
  • Otthoni és üzleti előfizetőként
    A számla kedvezményekkel és nem normál díjazású tételekkel csökkentett nettó összege után, minden 500 Ft után havonta 8 Kapcsolat pont.

Hogyan gyűjthetsz még több pontot?

Ha Telekom otthoni és mobil szolgáltatással egyaránt rendelkezel, nincs más dolgod, mint regisztrálni, hogy ezentúl Kapcsolat pontjaidat egyetlen, közös Kapcsolat Prémiumkártyán gyűjthesd. Így havonta még több pontot írunk jóvá számládon, melyet még több féle kedvezményre válthatsz be.

Fontos!
A Kapcsolat pontok a jóváírást követően 24 hónapig használhatók fel, majd törlődnek az egyenlegről. Kérjük, időben használd fel azokat!

Pontegyenleg ellenőrzés

Az aktuális beváltható Kapcsolat pontegyenlegről Online önkiszolgáló ügyfélszolgálatunkon vagy a Telekom alkalmazásban tájékozódhatsz, valamint aktuális számládon is tájékoztatunk pontjaidról.

Pontösszevonás

Előfizetéses ügyfeleink több folyószámlával, és azokhoz kapcsolódóan több érvényes Kapcsolat kártyás előfizetéssel rendelkeznek, beváltható pontjaikat egy folyószámlán belül átmozgathatják a folyószámlán lévő másik Kapcsolat kártyájukra. Ez azért előnyös, mert így a gyűjtött pontjaikat együttesen válthatják be a kiválasztott termékekre és szolgáltatásokra. A pontok átmozgatása legegyszerűbb honlapunkon online, de igényelheted telefonon vagy személyesen is.

SMS vagy e-mail értesítés beváltásról

Díjmentes szolgáltatásunk keretében a pontok sikeres beváltásáról SMS-ben vagy e-mailben értesítünk. A szolgáltatás bekapcsolására és felfüggesztésére honlapunkon van lehetőséged.