Havi díjas készülékbiztosítás

  • Előfordult már, hogy megsérült a készüléked?
  • Ha biztosításod kiterjed a bekövetkezett kárra, nem kell aggódnod a javítási költségek miatt!

Rendeld meg személyesen!

Üzletkereső  

A készülékbiztosítás a Chubb European Group Limited és a Magyar Telekom által nyújtott biztosítás, amellyel a biztosított mobiltelefont ért jogos káresemény esetén a készülék javításáról vagy cseréjéről a Biztosító Szervizpartnere gondoskodik. Jogos kárigény esetén a Biztosító megtéríti helyetted mobiltelefonod javításának, vagy ha a javítás nem lehetséges, cseréjének önrésszel csökkentett költségét.

Milyen esetekre vonatkoznak biztosítási csomagjaink?

Alap
csomag

Alap Plusz
csomag

Extra
csomag

Extra Plusz
csomag

Véletlenszerű károsodás:
A készülék

Leesés, leejtés miatti sérülése

ico_true ico_true ico_true ico_true

Hirtelen külső behatás miatti megrepedése, összetörése, megnyomódása

ico_true ico_true ico_true ico_true

Hirtelen vízzel/folyadékkal való érintkezés miatti károsodása

ico_true ico_true ico_true ico_true

Rongálás, például:

Harmadik személy (nem hozzátartozó vagy lakótárs) általi szándékos törés, vízbedobás stb.)

ico_true ico_true ico_true ico_true

Lopás, például:

Betöréses lopás (eltulajdonítás dolog elleni erőszak alkalmazásával, pl. lakásfeltörés, gépkocsi feltörés)

ico_false ico_false ico_true ico_true

Rablás (eltulajdonítás személy elleni erőszak alkalmazásával, pl. telefon erővel, fenyegetéssel történő erőszakos eltulajdonítása)

ico_false ico_false ico_true ico_true

Zseblopás

ico_false ico_false ico_true ico_true

Párásodás

ico_false ico_true ico_false ico_true

Belső meghibásodás

ico_false ico_true ico_false ico_true

Ismerd meg a biztosítás részletes feltételeit (PDF, 278,6 kB)

Díjak

A készülék értéke

0 – 30 000 Ft

Alap
csomag

Alap Plusz
csomag

Extra
csomag

Extra Plusz
csomag

Havi díj

390 Ft

490 Ft

550 Ft

650 Ft

Önrész kár esetén

4500 Ft

4500 Ft

6000 Ft

6000 Ft

30 001 – 70 000 Ft

Havi díj

750 Ft

890 Ft

990 Ft

1150 Ft

Önrész kár esetén

7500 Ft

7500 Ft

9000 Ft

9000 Ft

70 001 – 130 000 Ft

Havi díj

1190 Ft

1590 Ft

1790 Ft

2090 Ft

Önrész kár esetén

13 000 Ft

13 000 Ft

15 000 Ft

15 000 Ft

130 001 – 180 000 Ft

Havi díj

1890 Ft

2390 Ft

2490 Ft

3290 Ft

Önrész kár esetén

23 000 Ft

23 000 Ft

28 000 Ft

28 000 Ft

180 001 – 350 000 Ft

Havi díj

2390 Ft

2990 Ft

2990 Ft

3990 Ft

Önrész kár esetén

28 000 Ft

28 000 Ft

33 000 Ft

33 000 Ft

A készülékbiztosítás havi díja és a kár esetén fizetendő önrész a biztosított készüléknek a biztosítás megkötésekor érvényes akciós kiskereskedelmi bruttó értékétől függ, mely árak az aktuális akciós kiskereskedelmi árlistában találhatók.

Milyen feltételekkel és hogyan rendelhető meg a szolgáltatás?

  • A biztosítást csak 18 éven felüli természetes személy, jogi személy, vagy egyéb, jogi személyiséggel nem rendelkező Telekom mobilszolgáltatás-ügyfeleink vehetik igénybe, és a biztosítás 16 éven felüli személy birtokában lévő készülékre vonatkozik.
  • Biztosítás csak a Telekomtól vásárolt, legfeljebb bruttó 350 000 Ft akciós kiskereskedelmi árú mobiltelefonokra és mobilinternetezésre alkalmas eszközre köthető.
  • A szolgáltatásra előfizetni az új készülék megvásárlásával egyidejűleg személyesen a Telekom üzleteinkben vagy a Telekom partner ügyfélszolgálatokon keresztül, illetve interneten vagy telefonon van lehetőséged, továbbá, ha a vásárlással egyidejűleg nem kötöttél biztosítást, akkor a készülékvásárlástól számított 60 napon belül személyesen is megteheted a sérülésmentes készülék és a vásárlást igazoló számla felmutatásával

Mit nyújt a biztosítás jogos kárigény esetén?

  • A sérült készüléket a Biztosító Szervizpartnere szerviz hálózatában megjavítják (a biztosítás nem terjed ki a készülékben vagy annak SIM-kártyáján tárolt adatok helyreállítására). Ebben az esetben a Biztosító megtéríti a Biztosított helyett a javítás önrésszel csökkentett költségét.
  • A nem javítható vagy ellopott készüléket új, felújított vagy egyéb hibátlan típusazonos 1 készülékre cseréljük. Ebben az esetben a Biztosító megtéríti a Biztosított helyett a csere önrésszel csökkentett költségét.
  • Amennyiben ilyen készülék nem áll rendelkezésre a 15 munkanapos kárrendezési határidőn belül a Biztosító Szervizpartnerénél, a Biztosító megtéríti a sérült Készülékhez hasonló paraméterekkel rendelkező, a Biztosító Szervizpartnerénél a kárrendezés időpontjában rendelkezésre álló új, felújított vagy egyéb hibátlan Készülékre történő csere Önrésszel csökkentett költségét. A biztosított Készülékhez hasonló paraméterekkel rendelkező, választható készülékekről az Adminisztrátor tájékoztatja a Biztosítottat a kárrendezés során. A biztosított Készülékkel egy kategóriába tartozó, rendelkezésre álló Készülékek közül a Biztosított tetszése szerint választhat azzal, hogy a típuson belüli elérhető színválaszték a Biztosító Szervizpartnere mindenkori készletétől függ.

A kárrendezés menete

További fontos tudnivalók

Vidd magaddal üzletkeresőnket okostelefonodon

telekom-uzletkereso360.png

Találd meg a hozzád legközelebb található Telekom üzletet, Telekom Partner üzletet!

Foglald le a számodra megfelelő szabad időpontot, hogy sorban állás nélkül intézhesd ügyeidet!

Az útvonal tervező segítségével keresd meg a legrövidebb utat a kiválasztott üzletig!

A Telekom alkalmazásban ezen felül intézheted a számlabefizetést, ellenőrizheted aktuális mobilegyenleged, testre szabhatod előfizetésed

Időpontfoglalás a Telekom alkalmazással

Rendeld meg személyesen!

Üzletkereső  

a készülékvásárlással egyidőben, vagy azt követően 60 napon belül a sérülésmentes készülék és a vásárlást igazoló számla felmutatásával.

1) Típusszám alapján pontosan megegyező, teljesen azonos készülék.

2) A készülékek akciós kiskereskedelmi árai az aktuális akciós kiskereskedelmi árlistában találhatók.

Gyakori kérdések