Mi a teendő kár esetén?

A készülék biztosítás az ACE European Group és a Magyar Telekom által nyújtott biztosítás, mely a mobiltelefonnal kapcsolatos káresemények esetén fedezetet nyújt az előfizető számára. Jogos kárigény esetén mobiltelefonodat megjavítjuk, vagy ha a javítás nem lehetséges, kicseréljük.

1

Jelentsd be a kárt a +36-80 / 30-00-30 telefonszámon

  • Hívd a +36-80 / 30-00-30-as zöldszámot munkanapokon 9:00-17:00 óra között és jelentsd be a kárt. Jogos kárbejelentés esetén megkapod a kárrendezéshez szükséges kárszámot.
  • A bejelentéshez szükséged lesz a csatlakozási nyilatkozaton szereplő biztosítási adatokra.
2

Lopás vagy rablás esetén tégy rendőrségi feljelentést

  • A kárrendezésnél szükséged lesz a feljelentés során kapott rendőrségi jegyzőkönyv eredeti példányára.
3

Kárrendezés futár segítségével

  • A Biztosító által elfogadott kár esetén a cserélt készüléket a Biztosító Szervizpartnere által szervezett futár juttatja el hozzád.
  • A visszajuttatás során készpénzben át kell adnod a futárnak a kiszámított Önrészt.
  • Az átvétel részletes lebonyolításáról az Adminisztrátor tájékoztat a kárbejelentés során.
  • A futár költségét az ÁSZF feltételei alapján a Biztosító állja.
  • Telefonodat 15 munkanapon napon belül a Biztosító szervízpartnere megjavítja, vagy ha ez nem lehetséges, pontosan ugyanolyan, típusazonos telefonra cseréli. Amennyiben ilyen készülék nem áll rendelkezésre a 15 munkanapos kárrendezési határidőn belül a Biztosító Szervizpartnerénél, a Biztosító megtéríti a sérült Készülékhez hasonló paraméterekkel rendelkező – a Biztosító Szervizpartnerénél a kárrendezés időpontjában rendelkezésre álló készülékek függvényében és a Biztosító saját döntése alapján – új, felújított vagy egyéb hibátlan Készülékre történő csere Önrésszel csökkentett költségét. A biztosított Készülékhez hasonló paraméterekkel rendelkező, választható készülékekről az Adminisztrátor tájékoztatja a Biztosítottat a kárrendezés során. A biztosított Készülékkel egy kategóriába tartozó, rendelkezésre álló Készülékek közül a Biztosított tetszése szerint választhat azzal, hogy a típuson belüli elérhető színválaszték a Biztosító Szervizpartnere mindenkori készletétől függ.

Kérdésed van?

Hívd +36-80 / 30-00-30-as zöld számot!

1) Típusszám alapján pontosan megegyező, teljesen azonos készülék.

2) A készülékek akciós kiskereskedelmi árai az aktuális akciós kiskereskedelmi árlistában találhatók.

A Készülékbiztosítás nem nyújt fedezetet például az elveszett adatok helyreállítására, a készülék megmagyarázhatatlan eltűnésére, nyilvános helyen őrizetlenül hagyott készülék ellopására, 18 éven aluli személy birtokában lévő készülék károsodására, stb.