S.O.S. Mester Háztartási biztosítás

  • Azonnali segítség háztartási vészhelyzet esetén
  • Időgarancia: a segítség akár 1 órán belül megérkezik
  • Háztartási vészhelyzet esetén költségátvállalás 25.000 Ft-ig
  • 490 forintos havi díj

Rendeld meg személyesen!

Üzletkereső  

Díjazás

Az S.O.S. Mester Háztartási biztosítás havi díja

490 Ft / hó

Biztosítási díjtáblázat

Biztosítási esemény

Biztosítási összeg

Háztartási vészhelyzet elhárítási költségei
(egyszeri kiszállási díj, rezsióradíj, anyagköltség)

biztosítási eseményenként bruttó 25 000 Ft-ig

Időgarancia
Ha a vállalt időhatáron belül nem érkezik a helyszínre a megfelelő szakiparos.

egyszeri
5000 Ft kötbér

A biztosítás részletei

Milyen esetekre vonatkozik a biztosítás?

Sürgős beavatkozást igénylő háztartási vészhelyzet esetén a Biztosító megszervezi az alábbi szakipari területeken bekövetkezett vészelhárítási tevékenység ellátását:

  • villanyszerelés
  • vízvezeték-szerelés
  • duguláselhárítás
  • gázvezeték-szerelés
  • fűtésszerelés
  • zárszerelés
  • üvegezés
  • tetőfedés

Mi a háztartási vészhelyzet?

Például: csőtörés következtében ázik a lakás; elektromos zárlat következtében szikrázik a vezeték; csatornadugulás miatt szennyvízkiömlés következik be; beletört a kulcs a zárba és nem lehet kinyitni vagy bezárni a lakást.

A Biztosító fedezi az általa küldött szakiparosnak a vészelhárítás során felmerült költségeit (egyszeri kiszállási díj, rezsióradíj, anyagköltség) biztosítási eseményenként bruttó 25 000 Ft-ig. Abban az esetben, ha a vészelhárítási tevékenység költsége a 25 000 Ft összeget meghaladja, a különbözet megfizetésére a biztosított köteles.


Időgarancia

A Biztosító vállalja, hogy biztosítási esemény bekövetkeztekor, a fővárosban, a bejelentéstől számított 1 órán belül, megyeszékhelyen 2 órán belül, egyéb településen 4 órán belül a helyszínre küldi a megfelelő szakiparost. Amennyiben ez nem történik meg, a Biztosító egyszeri 5000 Ft kötbért köteles fizetni a biztosítottnak.


Szakiparos ajánlása

Abban az esetben, ha a bekövetkezett káresemény nem minősül biztosítási eseménynek, illetve amennyiben a biztosított egyéb, szakipari tevékenységet igénylő munkálatokat kíván elvégezni, a Biztosító a közreműködője útján szakiparost ajánl az alábbi tevékenységekhez: faburkolatok lerakása, szaniterek beszerelése, elektromos munkák kivitelezése, festés, tapétázás (az elvégzett munka valamennyi költsége azonban teljes egészében a biztosítottat terheli).


Megkötések, kizárások

  • Nem tekinthetők vészhelyzetnek, azaz biztosítási eseménynek olyan helyzet, ami nem igényel azonnali beavatkozást, nem okozza az ingó és ingatlan vagyon nagymértékű károsodását, továbbá a biztosítási fedezet nem terjed ki meghibásodott készülékek javítására.
  • Egy Biztosított egyidejűleg csak egy lakóépületet vonhat a biztosítás körébe, továbbá egy lakóépületet csak egy Biztosított vonhat egyidejűleg a biztosítás körébe.
  • A Biztosító nem fizet kötbért, amennyiben az időgarancia bizonyítottan a Biztosítón kívülálló ok miatt nem teljesül (pl. útlezárás, forgalmi dugó, ügyfél nincs otthon) vagy ha a biztosítottal egy későbbi időpontban állapodtak meg.


A szolgáltatás feltételei

A biztosítási szolgáltatást az alábbi feltételeknek megfelelő Telekom otthoniszolgáltatás- vagy mobilszolgáltatás-ügyfelek vehetik igénybe:

  • 18 év feletti természetes személy,
  • Telekom otthoni szolgáltatás vagy mobilszolgáltatás lakossági havi díjas előfizető, azaz vezetékes telefon- vagy mobilszolgáltatásra vonatkozó havi díjas Magyar Telekom előfizetői szerződéssel rendelkezik
  • elfogadja a csoportos biztosítási szerződés feltételeit és hozzájárul ahhoz, hogy a szerződés hatálya rá kiterjedjen,
  • a csatlakozási nyilatkozattal a csoportos biztosítási szerződéshez csatlakozott, és akit ennek alapján a Magyar Telekom a Biztosítónak bejelentett,
  • nincs tartozása.


Kárigény bejelentés

A biztosítási eseményt azonnal, de legkésőbb a keletkezéstől számított 24 órán belül be kell jelentenie a biztosítottnak az alábbi 0-24 óra között elérhető kárbejelentő vonalon:

  • Telefonszám: +36 (1) 236-7533


Részletes szerződési feltételek

A részletekről az alábbi letölthető dokumentumokból tájékozódhatsz:

Általános szerződési feltételek 2015. április 1. előtti megrendelés esetén (PDF, 139,9 kB)
Általános szerződési feltételek 2015. április 1. utáni megrendelés esetén

Vidd magaddal üzletkeresőnket okostelefonodon

telekom-uzletkereso360.png

Találd meg a hozzád legközelebb található Telekom üzletet, Telekom Partner üzletet!

Foglald le a számodra megfelelő szabad időpontot, hogy sorban állás nélkül intézhesd ügyeidet!

Az útvonal tervező segítségével keresd meg a legrövidebb utat a kiválasztott üzletig!

A Telekom alkalmazásban ezen felül intézheted a számlabefizetést, ellenőrizheted aktuális mobilegyenleged, testre szabhatod előfizetésed

Időpontfoglalás a Telekom alkalmazással

Rendeld meg személyesen!

Rendeld meg telefonon!

Telefonon a 1430-as szám felhívásával!