Telekom Garancia Biztosítás

A Telekom Garancia Biztosítás az Allianz Hungária Zrt. és a Magyar Telekom Nyrt. között létrejött csoportos biztosítás, amelyhez a készülékvásárláskor lehet csatlakozni. A biztosított készüléket ért biztosítási esemény esetén a készülék javításáról vagy cseréjéről a Biztosító Szervizpartnere gondoskodik, a Biztosító pedig megtéríti helyetted a készüléked javításának vagy - ha a javítás nem lehetséges - cseréjének a költségét közvetlenül a Szerviznek, a készülék árának megfelelő biztosítási összeg terhére.

  • Hosszabbítsd meg tévéd és laptopod garanciaidejét akár 5 évre, valamint wifiképes tableted garanciaidejét akár 2 évre!
  • Egyúttal biztosítsd eszközeidet véletlenszerű károsodás és lopás esetére is!
  • Fix havidíjjal.
  • Önrész nélkül.

Rendeld meg személyesen

Milyen készülékekre terjed ki a Telekom Garancia Biztosítás?

A csoportos biztosítási szerződéshez Telekom üzletekben vagy a Telekom partner üzletekben vásárolt eszközök esetén lehet csatlakozni:

  • tévé,
  • laptop,
  • wifiképes tablet.

A Telekom Garancia Biztosítás a felsorolt készülékekre terjeszthető ki.

Mire terjed ki a biztosítás?

Garancia meghosszabbítás

Hirtelen, váratlan, előre nem látható belső mechanikai vagy elektronikai meghibásodás, amelynek következtében a Készülék nem működik rendeltetésszerűen, amennyiben ez a belső meghibásodás a gyártó vagy a forgalmazó jótállási idejének leteltét követően következik be.

Baleseti meghibásodás (Véletlenszerű Károsodás)

A készülék olyan véletlenszerű, hirtelen és előre nem látható, egyszeri külső behatás által okozott károsodása, sérülése, amely megakadályozza a készülék rendeltetésszerű működését. Ilyen lehet többek között:

  • a kezelői ügyetlenség (pl. zsebből kiesés, zsebben/táskában megnyomódás),
  • folyadék által okozott károk (pl. vízbe ejtés, folyadék ráömlése, csapadék miatti elázás, folyadékkal érintkezés),
  • leesés, leejtés miatti sérülés,
  • hirtelen külső behatás miatti megrepedés, összetörés, megnyomódás.

Tűz és elemi kár

A biztosítás kiterjed az alábbi káreseményekre:

  • tűzkár,
  • robbanáskár,
  • villámcsapás okozta túlfeszültség kár,
  • vízvezeték töréskár.

Lopás

A készülék harmadik személy általi, jogtalan eltulajdonítás céljából történő elvétele, azaz:

  • betörés,
  • zsebtolvajlás,
  • rablás,
  • kifosztás.

Csatlakozás a Telekom Garancia Biztosításhoz

A Telekom Garancia Biztosításhoz kizárólag személyesen, a Telekom üzletekben vagy a Telekom partner ügyfélszolgálatokon keresztül lehet csatlakozni, tévé, laptop vagy wifiképes tablet vásárlásakor. A vásárlást követően, utólagosan már nem lehet csatlakozni a Telekom Garancia Biztosításhoz.

A biztosítási védelmet csak a Telekom havidíjas otthoni szolgáltatással (vezetékes telefon, internet vagy TV) rendelkező, 18 éven felüli, belföldi illetékességű természetes vagy jogi személy veheti igénybe.

A csatlakozás előfeltétele, hogy a leendő Biztosítottnak a Telekom felé ne álljon fenn tartozása. Ha a leendő Biztosítottnak tartozása áll fenn, azt a csatlakozás előtt rendeznie kell.

Biztosítási díjak

Telekom Garancia Max

TV - Telekom Garancia Max
TV

Eszköz alapára (biztosítási összeg) / Havi biztosítási díj

  • 20 000 - 25 000 Ft között: 173 Ft/hó
  • 25 001 - 50 000 Ft között: 279 Ft/hó
  • 50 001 - 75 000 Ft között: 469 Ft/hó
  • 75 001 - 100 000 Ft között: 569 Ft/hó
  • 100 001 - 150 000 Ft között: 869 Ft/hó
  • 150 001 - 200 000 Ft között: 1189 Ft/hó
  • 200 001 - 1 000 000 Ft között: 1949 Ft/hó
Laptop - Telekom Garancia Max
Laptop

Eszköz alapára (biztosítási összeg) / Havi biztosítási díj

  • 20 000 - 25 000 Ft között: 342 Ft/hó
  • 25 001 - 50 000 Ft között: 499 Ft/hó
  • 50 001 - 75 000 Ft között: 849 Ft/hó
  • 75 001 - 100 000 Ft között: 1299 Ft/hó
  • 100 001 - 150 000 Ft között: 2099 Ft/hó
  • 150 001 - 200 000 Ft között: 2199 Ft/hó
  • 200 001 - 1 000 000 Ft között: 4399 Ft/hó
Tablet - Telekom Garancia Max
Tablet

Eszköz alapára (biztosítási összeg) / Havi biztosítási díj

  • 20 000 - 25 000 Ft között: 579 Ft/hó
  • 25 001 - 50 000 Ft között: 749 Ft/hó
  • 50 001 - 75 000 Ft között: 1499 Ft/hó
  • 75 001 - 100 000 Ft között: 2299 Ft/hó
  • 100 001 - 150 000 Ft között: 2499 Ft/hó
  • 150 001 - 200 000 Ft között: 4599 Ft/hó
  • 200 001 - 1 000 000 Ft között: 7199 Ft/hó

A kockázatviselés kezdete és tartama

A Biztosító kockázatviselése (a biztosítási fedezet) az adott készülék vonatkozásában a következő időpontban kezdődik:

  • garancia meghosszabbítás fedezet tekintetében a csatlakozáskor fedezetbe vont készülékre a gyártó vagy a forgalmazó által biztosított jótállás leteltét közvetlenül követő napon;
  • garancia meghosszabbítás fedezeten kívüli valamennyi további biztosítási fedezet tekintetében a biztosítási fedezetbe vont készülék átvételekor.

Amennyiben a biztosítási fedezet egy adott készülékre bármely okból megszűnik, ugyanazt a készüléket újra fedezetbe vonni nem lehet. Abban az esetben, ha a meghibásodás miatt készülékcsere valósul meg, akkor az eredeti fedezet feltételei szerint a cserekészülékre tovább él a biztosítási védelem.

A fedezetbe vont készülékre vonatkozó kockázatviselés a fedezetbe vonásától számított maximum 60 hónapig tartó határozott időre terjed ki, kivétel tabletek esetében, ahol a kockázatviselés tartama a fedezetbe vonásától számított maximum 24 hónap. Ezen időszakok leteltét követően a biztosítási fedezet automatikusan megszűnik.

Mit nyújt a biztosítás jogos kárigény esetén?

A Biztosító a biztosítási összeg erejéig a tulajdonos helyett megtéríti a Szerviz részére a biztosított készülék:

  • javításának költségét,
  • azonos, vagy hasonló műszaki paraméterekkel rendelkező cserekészülékre történő cseréjének költségét.

A Biztosító egy fedezetbe vont készülékre nézve az adott Biztosítási Esemény bekövetkezésének időpontjától visszafelé számított 365 naptári napos időszak alatt összesen – az adott Biztosítási Eseményt is beleértve – legfeljebb kettő Biztosítási Esemény alapján teljesít szolgáltatást.