Energiaszolgáltatás a Telekomtól

Bezárás

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy 2015. július 31-én megszüntettük a lakossági földgázszolgáltatást, ugyanakkor villamosenergia-szolgáltatás az érvényben lévő feltételek mellett továbbra is elérhető egyetemes szolgáltatásra jogosult lakossági ügyfeleink részére.

Felhívjuk üzleti partnereink figyelmét, hogy az E2 Hungary Energiakereskedelmi és Szolgáltató Zrt. 2016. január 1-jétől átvette a Magyar Telekom teljes üzleti energiakereskedelmi tevékenységét, és – a szolgáltatás zavartalan fenntartása mellett – folytatja a Telekom üzleti energia ügyfelek kiszolgálását. A Magyar Telekommal megkötött hatályos földgáz- és/vagy villamosenergia-kereskedelmi szerződés alapján érintett üzleti partnereink 2016. január 1-jével automatikusan átkerültek az E2 Hungary Zrt. kezelésébe. Az E2 Hungary Zrt. működésével kapcsolatban, illetve az ott igénybe vehető szolgáltatásokról kérjük, hogy tájékozódjon a www.e2hungary.hu honlapon.

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy 2015. július 31-én megszüntettük a lakossági földgázszolgáltatást, ugyanakkor villamosenergia-szolgáltatás az érvényben lévő feltételek mellett továbbra is elérhető egyetemes szolgáltatásra jogosult lakossági ügyfeleink részére.

Kérdése van?

  • A Telekom lakossági áramszolgáltatással kapcsolatos további részletekről tájékozódjon a Gyakori kérdések oldalon vagy
  • hívja a vezetékes és mobilhálózatból az éjjel-nappal díjmentesen elérhető 1414-es ügyfélszolgálati telefonszámunkat.

Telekom otthoni ügyfeleknek kedvezményes villamosenergia-szolgáltatást kínálunk!*

Milyen villamosenergia kedvezmény vonatkozik Önre?

2_szazalek.svg

Energia StartTelekom otthoni ügyfeleknek

3_szazalek.svg

Energia Extra arany vagy platina szintű Telekom otthoni ügyfeleknek

*Az áram díja megegyezik az érintett felhasználási hely tekintetében egyetemes villamosenergia-szolgáltatás nyújtására jogosult egyetemes szolgáltató szolgáltatási árával. A Telekom az alapdíjra, a rendszerhasználati díjra, valamint a jogszabály által előírt egyéb díjtételekre nem nyújt kedvezményt. Villamos energia esetében a kedvezmény kizárólag a mindennapszaki (A1) árszabásra vonatkozik, a vezérelt (B alap) árszabásra vonatkozóan a Telekom nem biztosít kedvezményt. A Telekom villamosenergia szolgáltatást a fenti kedvezmények nélkül azok is igénybe vehetik, akik nem Telekom otthoni ügyfelek.

A Telekom villamosenergia szolgáltatással rendelkező lakossági ügyfeleink esetében a vonatkozó jogszabályokban meghatározott aktuális áram végfelhasználói egyetemes árakat alkalmazzuk. A jelenleg érvényben lévő üzletszabályzat alapján ezen listaárak képezik a kedvezményezés alapját a Start, ill. Extra kedvezményre jogosult lakossági ügyfeleink esetében.

További részletek

Tegye fel kérdéseit személyesen a Telekom saját és Partner üzleteikben vagy hívja telefonon a Telekom vezetékes és mobilhálózatából éjjel-nappal díjmentesen hívható 1414-es ügyfélszolgálati számot.

Tájékoztatjuk üzleti partnereinket, hogy az E2 Hungary Energiakereskedelmi és Szolgáltató Zrt. 2016. január 1-jétől átvette a Magyar Telekom teljes üzleti energiakereskedelmi tevékenységét, és – a szolgáltatás zavartalan fenntartása mellett – folytatja a Telekom üzleti energia ügyfelek kiszolgálását.

A Magyar Telekommal megkötött hatályos földgáz- és/vagy villamosenergia-kereskedelmi szerződés alapján érintett üzleti partnereink 2016. január 1-jével automatikusan átkerültek az E2 Hungary Zrt. kezelésébe.

További kérdése esetén kérjük, hogy keresse szerződéses kapcsolattartóját vagy hívja a díjmentesen elérhető +3680205171-es telefonszámon.

Az E2 Hungary Zrt. működésével kapcsolatban, illetve az ott igénybe vehető szolgáltatásokról kérjük, hogy tájékozódjon a www.e2hungary.hu honlapon.

Fontos

  • Az átmeneti időszak alatt a szolgáltatás zavartalan lesz, az átállással kapcsolatosan ügyfeleinknek nincs teendője.
  • A Magyar Telekom 2015. december 31-ig tartó időszakra végszámlát küld minden ügyfelének.
  • Az érvényben lévő Ügyfélszerződés alapján az átruházási időpontot – 2016. január 1-jét – megelőző időszakra vonatkozó valamennyi követelésüket vagy tartozásukat a Magyar Telekommal szemben szükséges rendezni.

Kérdése van?

További kérdése esetén keresse szerződéses kapcsolattartóját vagy hívja a díjmentesen elérhető +3680205171-es telefonszámot.

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy 2015. július 31-én megszüntettük a lakossági földgázszolgáltatást, ugyanakkor villamosenergia-szolgáltatás az érvényben lévő feltételek mellett továbbra is elérhető egyetemes szolgáltatásra jogosult lakossági ügyfeleink részére.

Kérdése van?

  • A Telekom lakossági áramszolgáltatással kapcsolatos további részletekről tájékozódjon a Gyakori kérdések oldalon vagy
  • hívja a vezetékes és mobilhálózatból az éjjel-nappal díjmentesen elérhető 1414-es ügyfélszolgálati telefonszámunkat.

Telekom otthoni ügyfeleknek kedvezményes villamosenergia-szolgáltatást kínálunk!*

Milyen villamosenergia kedvezmény vonatkozik Önre?

2_szazalek.svg

Energia StartTelekom otthoni ügyfeleknek

3_szazalek.svg

Energia Extra arany vagy platina szintű Telekom otthoni ügyfeleknek

*Az áram díja megegyezik az érintett felhasználási hely tekintetében egyetemes villamosenergia-szolgáltatás nyújtására jogosult egyetemes szolgáltató szolgáltatási árával. A Telekom az alapdíjra, a rendszerhasználati díjra, valamint a jogszabály által előírt egyéb díjtételekre nem nyújt kedvezményt. Villamos energia esetében a kedvezmény kizárólag a mindennapszaki (A1) árszabásra vonatkozik, a vezérelt (B alap) árszabásra vonatkozóan a Telekom nem biztosít kedvezményt. A Telekom villamosenergia szolgáltatást a fenti kedvezmények nélkül azok is igénybe vehetik, akik nem Telekom otthoni ügyfelek.

A Telekom villamosenergia szolgáltatással rendelkező lakossági ügyfeleink esetében a vonatkozó jogszabályokban meghatározott aktuális áram végfelhasználói egyetemes árakat alkalmazzuk. A jelenleg érvényben lévő üzletszabályzat alapján ezen listaárak képezik a kedvezményezés alapját a Start, ill. Extra kedvezményre jogosult lakossági ügyfeleink esetében.

További részletek

Tegye fel kérdéseit személyesen a Telekom saját és Partner üzleteikben vagy hívja telefonon a Telekom vezetékes és mobilhálózatából éjjel-nappal díjmentesen hívható 1414-es ügyfélszolgálati számot.