Energiaszolgáltatás a Telekomtól

Bezárás

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy 2017. november 1-jétől megszüntetjük a lakossági villamosenergia szolgáltatást,így azt a jelenlegi hatályos feltételek szerint 2017. október 31-jéig zavartanul biztosítjuk.

Részletek

2017. november 1-jétől az NKM Nemzeti Közművek Zrt.-hez tartozó, országosan működő DÉMÁSZ Zrt. (a továbbiakban DÉMÁSZ) egyetemes szolgáltató kész arra, hogy amennyiben szeretné, az Ön villamosenergia biztosítsa.

Mit kell tennie?

1. Amennyiben a DÉMÁSZ, mint új egyetemes szolgáltató megfelelő Önnek nincs további teendője! A zökkenőmentes átállás érdekében ugyanis a szolgáltatóváltáshoz szükséges információkat (személyes adatatok, valamint a villamosenergia-felhasználási hely adatait) egyszerűsített eljárással átadjuk a DÉMÁSZ részére a www.demasz.hu honlapon elérhető tájékoztatás szerint.

2. Amennyiben a DÉMÁSZ valamilyen okból nem elfogadható Önnek, dönthet úgy is, hogy 2017. november 1-jétől más villamosenergia-kereskedővel vagy egyetemes szolgáltatóval köt szerződést.Ebben az esetben új villamosenergia- szerződésének megkötéséről és a kereskedőváltás kezdeményezéséről Önnek kell gondoskodnia 2017. szeptember 30-ig.Ha nem szeretne a DÉMÁSZ ügyfele lenni, vagy nem szeretné, hogy a szolgáltatóváltáshoz szükséges információkat az 1. pontban leírtak szerint a DÉMÁSZ részére átadjuk, kérjük, hogy erről legkésőbb 2017. szeptember 18-ig tájékoztassa Társaságunkat a díjmentesen hívható 06/80-204569-es zöldszámunkon.

Kérdése van?

A kivezetéssel kapcsolatos további részletekről tájékozódjon a Gyakori kérdések oldalon.

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy 2015. július 31-én megszüntettük a lakossági földgázszolgáltatást, ugyanakkor villamosenergia-szolgáltatás az érvényben lévő feltételek mellett továbbra is elérhető egyetemes szolgáltatásra jogosult lakossági ügyfeleink részére.

Kérdése van?

  • A Telekom lakossági áramszolgáltatással kapcsolatos további részletekről tájékozódjon a Gyakori kérdések oldalon vagy
  • hívja a vezetékes és mobilhálózatból az éjjel-nappal díjmentesen elérhető 1414-es ügyfélszolgálati telefonszámunkat.

További részletek

Tegye fel kérdéseit személyesen a Telekom saját és Partner üzleteikben vagy hívja telefonon a Telekom vezetékes és mobilhálózatából éjjel-nappal díjmentesen hívható 1414-es ügyfélszolgálati számot.

Tájékoztatjuk üzleti partnereinket, hogy az E2 Hungary Energiakereskedelmi és Szolgáltató Zrt. 2016. január 1-jétől átvette a Magyar Telekom teljes üzleti energiakereskedelmi tevékenységét, és – a szolgáltatás zavartalan fenntartása mellett – folytatja a Telekom üzleti energia ügyfelek kiszolgálását.

A Magyar Telekommal megkötött hatályos földgáz- és/vagy villamosenergia-kereskedelmi szerződés alapján érintett üzleti partnereink 2016. január 1-jével automatikusan átkerültek az E2 Hungary Zrt. kezelésébe.

További kérdése esetén kérjük, hogy keresse szerződéses kapcsolattartóját vagy hívja a díjmentesen elérhető +3680205171-es telefonszámon.

Az E2 Hungary Zrt. működésével kapcsolatban, illetve az ott igénybe vehető szolgáltatásokról kérjük, hogy tájékozódjon a www.e2hungary.hu honlapon.

Fontos

  • Az átmeneti időszak alatt a szolgáltatás zavartalan lesz, az átállással kapcsolatosan ügyfeleinknek nincs teendője.
  • A Magyar Telekom 2015. december 31-ig tartó időszakra végszámlát küld minden ügyfelének.
  • Az érvényben lévő Ügyfélszerződés alapján az átruházási időpontot – 2016. január 1-jét – megelőző időszakra vonatkozó valamennyi követelésüket vagy tartozásukat a Magyar Telekommal szemben szükséges rendezni.

Kérdése van?

További kérdése esetén keresse szerződéses kapcsolattartóját vagy hívja a díjmentesen elérhető +3680205171-es telefonszámot.

2017. november 1-jétől az NKM Nemzeti Közművek Zrt.-hez tartozó, országosan működő DÉMÁSZ Zrt. (a továbbiakban DÉMÁSZ) egyetemes szolgáltató kész arra, hogy amennyiben szeretné, az Ön villamosenergia biztosítsa.

Mit kell tennie?

1. Amennyiben a DÉMÁSZ, mint új egyetemes szolgáltató megfelelő Önnek nincs további teendője! A zökkenőmentes átállás érdekében ugyanis a szolgáltatóváltáshoz szükséges információkat (személyes adatatok, valamint a villamosenergia-felhasználási hely adatait) egyszerűsített eljárással átadjuk a DÉMÁSZ részére a www.demasz.hu honlapon elérhető tájékoztatás szerint.

2. Amennyiben a DÉMÁSZ valamilyen okból nem elfogadható Önnek, dönthet úgy is, hogy 2017. november 1-jétől más villamosenergia-kereskedővel vagy egyetemes szolgáltatóval köt szerződést.Ebben az esetben új villamosenergia- szerződésének megkötéséről és a kereskedőváltás kezdeményezéséről Önnek kell gondoskodnia 2017. szeptember 30-ig.Ha nem szeretne a DÉMÁSZ ügyfele lenni, vagy nem szeretné, hogy a szolgáltatóváltáshoz szükséges információkat az 1. pontban leírtak szerint a DÉMÁSZ részére átadjuk, kérjük, hogy erről legkésőbb 2017. szeptember 18-ig tájékoztassa Társaságunkat a díjmentesen hívható 06/80-204569-es zöldszámunkon.

Kérdése van?

A kivezetéssel kapcsolatos további részletekről tájékozódjon a Gyakori kérdések oldalon.

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy 2015. július 31-én megszüntettük a lakossági földgázszolgáltatást, ugyanakkor villamosenergia-szolgáltatás az érvényben lévő feltételek mellett továbbra is elérhető egyetemes szolgáltatásra jogosult lakossági ügyfeleink részére.

Kérdése van?

  • A Telekom lakossági áramszolgáltatással kapcsolatos további részletekről tájékozódjon a Gyakori kérdések oldalon vagy
  • hívja a vezetékes és mobilhálózatból az éjjel-nappal díjmentesen elérhető 1414-es ügyfélszolgálati telefonszámunkat.

További részletek

Tegye fel kérdéseit személyesen a Telekom saját és Partner üzleteikben vagy hívja telefonon a Telekom vezetékes és mobilhálózatából éjjel-nappal díjmentesen hívható 1414-es ügyfélszolgálati számot.