Telefonos, online és helyszíni műszaki segítségnyújtás

Hívj minket, és problémádtól függően igyekszünk azonnal, telefonon, interneten keresztül, vagy a helyszínen megoldást találni!

Miben tud segíteni a Szuperszerviz?

Mobileszközök beállítása, mobilinternet támogatása

Szolgáltatásunk keretében az alábbi támogatást nyújtjuk, ha nehézségek merülnek fel a mobileszközeiddel kapcsolatban:.

  • Segítségnyújtás mobilkészülékek személyre szabásával, beállításaival kapcsolatban.
  • Szolgáltatásbeállító SMS-ek kezelése.
  • Mobilkészülékek szinkronizációja személyi számítógéppel.
  • Alkalmazások telepítése mobilkészülékekre.
  • PDA, PNA alkalmazások telepítése, szinkronizációja személyi számítógépekkel.
  • Mobilkészülék szoftverfrissítése, telepítése, beállítása.
  • Mobilinternet-hozzáféréssel kapcsolatban fellépő hibák diagnosztizálása, elhárítása.
Számítógépek hibajavítása, informatikai támogatás

Fordulj hozzánk bizalommal, és segítünk:

  • Hardver-és szoftver problémák elhárításában,
  • Vírus és kémprogramok eltávolításában,
  • Internetkapcsolat és elektronikus levelezés beállításában,
  • Vezetékes és vezeték nélküli hálózatok tervezésében, kialakításában, a szükséges beállításokban
  • És bármilyen informatikai, számítógépes hiba elhárításában.

Hogyan működik?

Hiba, probléma felmérése

Hívd a 1422 számot! A probléma, illetve az igényed komplexitása és típusa alapján szakértőink javaslatot tesznek azonnali távsegítségre vagy helyszíni javításra. Helyszíni javítás szükségessége esetén a telefonhívás során időpontegyeztetésre kerül sor.

Ajánlatadás

Telefonos segítsgényújtás során a probléma megoldás előtt a árajánlatot ad a kolléga a művelet kategóriája alapján.Helyszíni segítségnyújtás során a probléma nagysága vagy a feladat bonyolultsága (pl. helyi hálózat tervezése, korszerűsítése) indokolhatja, a helyszíni felmérést követően egyedi ajánlatmegfogalmazását, egyébiránt a javítás a kiszállási díjon felül időalapon kerül elszámolásra.

Segítségnyújtás

Az ajánlat elfogadását követően szakérőink a telefonon, interneten keresztül vagy a helyszínen elvégzik a hibaelhárítást.

Díjfizetés

A távsegítség díját csak akkor kell fizetned, ha a Szuperszerviz ténylegesen elvégezte a vállalt feladatot. A távsegítséget Telekom otthoni szolgáltatás és mobilszolgáltatás lakossági, valamint üzleti előfizetők vehetik igénybe, így a következő havi számlával történik meg a díjfizetés.

Telekom ügyfelek részére a helyszíni szolgáltatások díja utólag, a telefonszámlán kerül kiszámlázásra.

 

Szuperszerviz Kezdőknek szolgáltatás

Még csak ismerkedsz az internet világával? Nem tudod, hogyan indulj el, mire jók a táblagépeden lévő alkalmazások, hogyan kell e-mailt írni vagy Facebook fiókot létrehozni? Mi mindenben segítünk!

Szakértő kollégáink segítségével bevezetünk az internet világába. Minden Otthoni Internet, valamint minden Net&Roll mobilinternet csomag 1 mellé díjmentesen igénybe vehető a Szuperszerviz Kezdőknek szolgáltatás, ami magába foglal egy 90 perces oktatást otthonodban az internet használatáról és a kezdő lépésekről. A szolgáltatást az otthoni vagy mobilinternet díjcsomag megrendelését követő 12 hónapon belül, előzetes időpont-egyeztetés után, egy alkalommal veheted díjmentesen igénybe. Az otthoni vagy mobilinternet-szolgáltatás megrendelése és aktiválása után hívd a 1422-t, és szakértő kollégáink minden kérdésedre választ adnak!

Telefonos és online hibaelhárítás díjai

A telefonos és online segítségnyújtás díjazása a műveletek alábbi besorolása alpján történik. Az árak az áfát tartalmazzák.

1. kategória: alapbeállítások (jellemzően mobilkészüléknél)

Szolgáltatáshoz nem kapcsolható készülékbeállítások elvégzése, készülék kihangosítása, PIN kód módosítása vagy kikapcsolása, készülék védelmének bekapcsolása (biztonsági kód használata vagy módosítása, hívásprofilok beállítása.

Ár és konstrukció.

330 Ft

2. kategória

Levelezőprogram beállítása számítógépen, alkalmazás telepítése telefonra, internetkapcsolat beállítása számítógépen, meglévő WLAN-hálózatra készülék csatlakoztatása (ismert adatok esetén), telefon/táblagép hotspot bekapcsolás egy eszköz csatlakoztatásával.

Ár és konstrukció.

770 Ft

3. kategória

Böngésző beállítása, internetprotokoll-hibák elhárítása, hardvereszközök beállítása, egyéb eszközök (pendrive, külső merevlemez, okostelefon, PDA) illesztése, digitális fényképezőgép és videokamera csatlakoztatása számítógéphez, adatok másolása, online portálokra történő regisztrálás, segítség jelszó visszaállításban, hálózati kártya konfigurálása, okostelefon beállítása modemként számítógépen.

Ár és konstrukció.

1270 Ft

4. kategória

Operációs rendszer és driver frissítése, hálózati eszközök beállítása, routerben 1 db tetszőleges beállítás elvégzése, mobiltelefon beállítása modemként számítógépen (nem okostelefon esetében), GPS-szoftverek telepítése beállítással, ingyenes böngésző (pl.: Google Chrome), levelező kliens (pl.: Mozilla Thunderbird) telepítése és beállítása, levelezőprogram postafiókjának archiválása vagy mentése, adatfájlok kezelése.

Ár és konstrukció.

2290 Ft

5. kategória

Szinkronizációs program beállítása (ITunes, Kies, OVI), tűzfalprogramok telepítése beállítással, vírusírtók telepítése beállítással, összetettebb szoftverbeállítások vagy biztonsági beállítások elvégzése, VPN-szoftverek telepítése beállítással, Digitális Otthon eszközök (TV, médialejátszó, játékkonzol, médiatár/NAS) beállítása, routerben több beállítás elvégzése, szoftvercsomagok pl.: Microsoft Office) telepítése.

Ár és konstrukció.

3960 Ft

Helyszín hibaelhárítás díjai

A telefonos és online segítségnyújtás díjazása a műveletek alábbi besorolása alpján történik. A szolgáltatást Arany szintű ügyfelek 10%, Platina szintű ügyfelek 20% kedvezménnyel vehetik igénybe. Az árak az áfát tartalmazzák.

30 perc helyszíni munkavégzéskiszállással együtt az ország egészterületén

Ár és konstrukció.

8200 Ft

30 perc sürgősségi kiszállással:helyszíni munkavégzés 3 órán belül az ország egész területén

Ár és konstrukció.

11 990 Ft

Minden további megkezdett 30 percmunkaidő

Ár és konstrukció.

3300 Ft

30 percen belül elvégezhető munkák

PC-diagnózis, hibabehatárolás, javítási ajánlattal, e-mail beállítás, internetkapcsolatbeállítása, periféria-illesztés, hardverek cseréje (tápegység, memória stb.), protokollhibákelhárítása

60 percen belül elvégezhető munkák

Router konfigurálása, PC illesztése meglévő hálózatba (1 gép esetén)

120 percen belül elvégezhető munkák

Operációs rendszer telepítése, irodai szoftverek telepítése, PC illesztése meglévő hálózatba(max. 3 gép esetén), PC nagytakarítás(vírusirtás, kémprogram eltávolítása, koszmentesítés)

180 percen belül elvégezhető munkák

Operációs rendszer telepítése (meglevő gép esetén az eredeti korábbi gép adatainakvisszaállításával, telepítőlemezzel rendelkezőszoftverek visszatelepítésével)