Domino egyenleg visszafizetés

Kérjük, az igénylés kitöltése előtt olvasd el figyelmesen az alábbiakat!

Milyen esetben lehet visszaigényelni a megszűnt Domino előfizetés egyenlegét?

A Domino előfizetéseden megmaradt, fel nem használt egyenleg összegét vissza tudod igényelni, ha

  • a Domino szerződésed 2015. december 1-jén, vagy azt követően szűnt meg (már nem tölthető fel az egyenleged)
  • és a Domino szerződésed megszűnésétől számítva a visszaigénylésed benyújtási idejéig még nem telt el 1 év.

Amennyiben Domino előfizetésed rendelkezésre állási idejének lejárata óta kevesebb, mint 90 nap telt el (hívószám lekötési idő), akkor előfizetésed még nem szűnt meg. Töltsd fel előfizetésed egyenlegét, ezzel előfizetésed újra aktiválódik! Korábbról fennmaradt egyenleged az új feltöltés összegéhez hozzáadódik, azt felhasználhatod.

Az igény rögzítéséhez szükség van egy olyan bankszámlaszám megadására, amely a neveden van, mert az összeg visszatérítése jelenleg kizárólag bankszámlaszámra való utalással történik.

Ki igényelheti vissza az egyenleget?

Az igénylést a felületen a Domino előfizető kezdeményezheti. Amennyiben nem előfizetőként, hanem felhasználóként veszed igénybe a szolgáltatást, igényed valamelyik Telekom üzletben személyesen kell jelezned.

Felhívjuk figyelmed, hogy csak Telekom üzletekben tudod az igényed jelezni, Telekom Partner üzleteinkben nem.1

Kérjük, hogy hozd magaddal

  • a személyazonosságodat igazoló dokumentumokat,
  • a Felhasználói szerződésedet, illetve a feltöltési bizonylataidat,
  • a megszűnt szerződéshez tartozó SIM-kártyádat, amennyiben rendelkezel ezekkel.

Továbbá kérjük, hogy előzetesen egyeztess az előfizetővel arra vonatkozóan, hogy te jársz el a használatodban lévő Domino SIM-kártya megszűnésekor fennmaradó egyenleg visszaigénylése során.

Kitöltési útmutató

A sikeres visszaigényléshez a következő adatok pontos megadása szükséges:

  • Előfizetés telefonszáma: az a telefonszám, amely a megszűnt Domino szerződéshez tartozott.
  • Előfizető neve: az a természetes vagy jogi személy, akivel a Domino előfizetői szerződés hatályban volt
  • magánszemély esetén: Anyja neve, Születési hely, Születési dátum
  • Cégek, egyéni vállalkozók, egyéb szervezetek esetén: Cégjegyzékszám, Adóigazgatási szám (a szerződéskötéskor megadott adatokat kell beírni, akkor is, ha esetlegesen, azóta már megváltozott)
  • Visszatérítés bankszámlaszáma: az előfizető nevén lévő bankszámlaszámot kell beírni, az összeg utalása erre fog megtörténni.
  • Jelenlegi elérhetőség: fontos, hogy adj meg elérhetőségnek egy mobiltelefonszámot vagy e-mail címet, mert ezen fogunk SMS-ben vagy e-mail-ben értesíteni az igényed státuszáról. Az értesítő egy azonosító számot is fog tartalmazni, ennek alapján tudsz majd érdeklődni az ügyfélszolgálaton az igényeddel kapcsolatban. Az azonosító szám a felületen is megjelenik sikeres rögzítést követően, érdemes ezt már akkor feljegyezned.

A visszaigényelhető egyenlegről nem tudunk információt adni a felületen, annak összegéről csak az utaláskor értesülsz.

Amennyiben a megadott adatok egyeznek a nyilvántartásunkban szereplőkkel, és van visszafizethető egyenleg, akkor 30 napon belül utaljuk az összeget az általad megadott bankszámlaszámra.

Mi a teendő, ha az igényed rögzítése sikertelen volt?

Amennyiben az jelenik meg a felületen, hogy a megadott adatok nem egyeznek a nyilvántartásunkban szereplőkkel, annak több oka lehet:

  • előfordulhat, hogy elírás történt,
  • nem te vagy a Domino szerződés előfizetője, hanem felhasználóként kerültél nyilvántartásunkban rögzítésre.

Kérjük, hogy először ellenőrizd, hogy helyesen töltötted-e ki az űrlapot! Amennyiben a cím nem egyezik, az nem lehet oka a sikertelen rögzítésnek. Ha továbbra sem egyeznek az adatok, kérjük, hogy keresd fel személyes adategyeztetés céljából Telekom üzleteink egyikét.1

Kérjük, hogy hozd magaddal a személyazonosságodat igazoló okmányokat:

  • magánszemély esetén ez lehet személyi igazolvány, útlevél vagy vezetői engedély
  • gazdálkodó és egyéb szervezetek esetében cégbírósági végzés, adóigazgatási szám, aláírási címpéldány, és a szervezet nevében eljáró magánszemélynek rendelkeznie kell a személyazonosságot igazoló okmánnyal (személyi igazolvány, útlevél vagy vezetői engedély), lakcímet igazoló hatósági igazolvány. Meghatalmazás meghatalmazott esetén.

Amennyiben rendelkezésedre áll a megszűnt szerződéshez tartozó Domino SIM-kártyád, Előfizetői - vagy Felhasználói szerződésed, illetve feltöltési bizonylataid, akkor ezeket is hozd magaddal!

1) A hozzád legközelebb eső üzlet címét az Üzletkereső oldalon nézheted meg. „Telekom üzlet” megjelölés alatt találod azokat az üzleteket, amelyekben jelezheted igényed, a „Telekom Partner” megnevezésűekben ezt nem tudod megtenni.

Az Igénybejelentéshez az alábbi linken mehetsz tovább. Fontos, hogy a kitöltés során kövesd a fenti útmutatót!

Igénybejelentés