Családi mobil opció

Beszélgessetek korlátlanul családon belül!

Az ajánlat részletei

icon_korlatlan-beszed.svg

Korlátlan beszélgetés

Öt, hálózaton belüli családtag között 0 Ft-os percdíjjal, belföldön.

icon_kedvezo-ar.svg

Kedvező havi díj

190 Ft havonta hívószámonként, akár Domino feltöltőkártyás előfizetőkkel is.

telekom_magenta1_v1.svg

Többet adunk

0 Ft-os havi díj az összes csoporttagnak.

Hogyan veheted igénybe?

  • Minimum két Telekom havi díjas előfizetést be kell vonnod az opcióba, amelyek azonos ügyfél nevén és azonos havi számlán szerepelnek.
  • További 3 Domino feltöltőkártyás vagy havi díjas mobil hívószám vonható be. A havi díjas hívószámoknak szintén azonos ügyfél nevén és azonos havi számlán kell szerepelniük.
  • A bevont mobil előfizetések jelenleg is elérhető, lakossági mobil díjcsomagok legyenek.
  • A kedvezmény aktiválásáról SMS értesítőt kap minden csoporttag, ekkor lép életbe a 0 Ft-os tarifa.
  • A díjmentes családon belüli beszélgetés belföldi használat esetén vehető igénybe, roaming helyzetben a díjszabás szerinti díjak érvényesek.
m17-pic.png

Érdekel az ajánlat?

Add le az igényed online, és hamarosan jelentkezünk a részletekkel kapcsolatban!

Személyes ügyintézéshez foglalj időpontot!

Amennyiben személyesen szeretnéd megrendelni a kedvezményt, foglalj üzletünkbe időpontot a Telekom applikáción keresztül, a könnyebb és gyorsabb ügyintézés érdekében!
Töltsd le még ma!

m1_family-icon.svg

Családi ajánlatainkról bővebben itt tájékozódhatsz

Jó, ha tudod

A Családi mobil opció csoportba minimum 2, maximum 5 Telekom mobil előfizetés vonható be, amelyek közül legalább kettőnek azonos előfizetői néven és közös havi számlán megjelenő havi díjas előfizetésnek kell lennie. Az összesen 5 hívószám közül legfeljebb 3 lehet Domino feltöltőkártyás is (a minimum 2 havi díjas előfizetés mellett), Domino esetén nem feltétel az ügyfélazonosság.
Amennyiben a Családi mobil opciót igénybe vevő előfizető hívószámot változtat (számcserét kér), akkor az opció az új hívószám használatával, a korábbi csoport beállítással együtt továbbra is él, az adott előfizető az új hívószámmal is automatikusan a csoport tagja marad. Ha megszűnik a minimum két, havi díjas előfizetés egyike, például valamelyik lemondásra kerül, akkor a csoport felbomlik, és az összes tag elveszíti a kedvezményt. A csomag felbomlása akkor nem következik be, ha a minimum két, azonos havi számlán szereplő havi díjas előfizetés megléte teljesül az esetleges módosítások után is. Egy telefonszám egyszerre csak egy Családi csoport tagja lehet.
Új csoport létrehozása esetén, ha a bevonandó havi díjas telefonszámok azonos előfizetői néven vannak, akkor az érintett hívószámok közös havi számlára történő összevonása díjmentes.
Ha nem azonos előfizetői néven vannak és különböző számlaküldési címre érkeznek a havi díjas előfizetések, akkor átírás szükséges. Az átírást csak Telekom üzleteinkben tudjuk teljesíteni, ahol mindkét előfizető személyes jelenléte és az azonosító okmányaik felmutatása szükséges. Az átíráshoz kapcsolódó költségekről részletesen az adott Telekom üzletben vagy Telefonos ügyfélszolgálatunkon tájékozódhat.

Az átírás díját a következő esetben engedjük el:

  • Magenta 1-es ügyfelek és az általuk a kedvezménybe bevont havi díjas tagok számára, amennyiben az adott hívószámok is azonos havi számlára kerülnek összevonásra.
  • Nem Magenta 1-es ügyfelek és az általuk a kedvezménybe bevont havi díjas tagok esetén akkor, ha a különböző előfizetői néven lévő előfizetések havi számlái az opció igénybe vételét megelőzően is azonos számlaküldési címre érkeztek. Ebben az esetben az azonos előfizetői névre történő átírás díjmentes.

Domino feltöltőkártyás hívószám is lehet a csoport tagja, a mobil opcióba tartozás havi díját az egyik havi díjas előfizetéses csoporttag fizeti.
A csoportba bevont havi díjas és Domino előfizetéseknek jelenleg is élő, nem lezárt, publikus lakossági hang alapú díjcsomagoknak kell lenniük (kivéve Eco XS, Eco Surf, Next, Move, Fun S, Like S, Paletta 100, 100S, 200 és 300); egyéb lezárt lakossági díjcsomagokra, valamint mobilinternet-csomagokra, üzleti előfizetésre és üzleti flottás díjcsomagokra a kedvezményt nem biztosítjuk. A kedvezménybe vezetékes telefonszám nem vonható be. A 0 Ft/perc beszélgetés csak belföldön vehető igénybe, az EU-ban akkor sem, ha a díjcsomagod már tartalmaz EU-s mobilhasználatot is.
A csomagba bevont összes hívószámot SMS-ben értesítjük a kedvezmény aktiválásáról és minden későbbi módosulásról.