DÍJCSOMAG-MÓDOSÍTÁS MOBIL-ELŐFIZETŐKNEK

  • Díjcsomagváltás egy naptári hónapban (számlázási időszakban) egy alkalommal végezhető.
  • Új előfizetés esetén az első számla elkészülte után válthatsz díjcsomagot.
  • A percdíjak és a szolgáltatások a módosítást követő néhány percen belül az új díjcsomag szerint számlázódnak.
  • A havi díj részarányosan, a váltást követő naptól számlázódik.

Társkártyás díjcsomagról másik társkártyás díjcsomagra váltás a fenti módokon lehetséges, főkártyás díjcsomagról társkártyás díjcsomagra váltásra 1 társkártya kedvezmény felhasználásával van lehetőséged.

30 napon túli lejárt tartozás esetén nem válthatsz a jelenleginél magasabb havi díjas csomagba.

Fontos! Ha díjcsomagot szeretnél váltani, előzetesen tájékozódj arról, hogy előfizetéseden van-e érvényben lévő hűség. Ezt egyszerűen megteheted: lépj be honlapunkon Telekom fiókoddal, és az előfizetéseid áttekintésénél láthatod, mely előfizetésedhez van hűséged és az mikor jár le.

  • Két feltöltés között egy alkalommal van lehetőség a díjcsomagváltásra.
  • Amennyiben időszaki díjas csomagra váltasz (pl. Domino Surf), vedd figyelembe, hogy egyenlegeden a díjcsomag igénybevételéhez elegendő összeg legyen.
  • A rendelkezésre állási idő lejártával csak újabb feltöltést követően van lehetőséged díjcsomagváltásra (aktív SIM-kártyával).
  • Ha telefonálási és mobilinternetezési szokásaid megváltoztak, átválthatsz havi díjas díjcsomagra is, kihasználva az ezzel járó kedvezményeket.
  • Díjcsomagváltás egy naptári hónapban (számlázási időszakban) egy alkalommal végezhető.
  • Új előfizetés esetén az első számla elkészülte után válthatsz díjcsomagot.
  • A percdíjak és a szolgáltatások a módosítást követő néhány percen belül az új díjcsomag szerint számlázódnak.
  • A havi díj részarányosan, a váltást követő naptól számlázódik.

Társkártyás díjcsomagról másik társkártyás díjcsomagra váltás a fenti módokon lehetséges, főkártyás díjcsomagról társkártyás díjcsomagra váltásra 1 társkártya kedvezmény felhasználásával van lehetőséged.

30 napon túli lejárt tartozás esetén nem válthatsz a jelenleginél magasabb havi díjas csomagba.

Fontos! Ha díjcsomagot szeretnél váltani, előzetesen tájékozódj arról, hogy előfizetéseden van-e érvényben lévő hűség. Ezt egyszerűen megteheted: lépj be honlapunkon Telekom fiókoddal, és az előfizetéseid áttekintésénél láthatod, mely előfizetésedhez van hűséged és az mikor jár le.

Hol módosíthatom?

Díjmentesen online, akár pár perc alatt

Kezeld előfizetéseidet egyben a Telekom fiókoddal vagy öt számjegyű jelszavaddal.

Az alábbi elérhetőségeinken, a díjszabásban meghatározott díj ellenében:

ico_irj-nekunk-84.svg

E-mailben

Írj nekünk
ico_1414-84.svg

Telefonos ügyfélszolgálatunkon

Részletek
ico_uzleteinkben_84.svg

A Telekom saját vagy partner üzleteiben

Üzletkereső

Amennyiben a telefonos önkiszolgáló ügyfélszolgálaton váltasz tarifát, a sikeres módosításról SMS-ben tájékoztatunk.