MIÉRT HASZNOS A TELEKOM FIÓK?

A Telekom fiókkal egyszerűbbé válik az ügyintézés, hiszen minden Telekom előfizetés egyben, külön jelszavak és azonosítók nélkül kezelhetővé válik. Nem csak egy előfizető kapcsolhatja össze otthoni, mobil és akár üzleti csomagjait, de lehetőség nyílik a családtagok, vállalkozások előfizetéseinek együttes kezelésére is.

Hogyan léphetek be az online ügyfélszolgálatra?

smartphone_outline_64-v2.svg

Mobil-előfizetőként

Havi díjas vagy Domino feltöltőkártyás előfizetőként a telefonszámoddal és a hozzá tartozó öt számjegyű jelszóval lehet belépni. A telefonszámot előhívószám+hívószám formátumban, szóközök nélkül kell megadni pl. 301234567.

ico_nezd_meg_otthoni_64.svg

Otthoni előfizetőként

Otthoni TV-, telefon- és internet-előfizetőként a szerződésen vagy a számlán található kilencjegyű MT ügyfélszonosítóval és a hozzá tartozó öt számjegyű jelszóval léphetsz be. Az ügyfélazonosítót szóközök nélkül kell megadni.

telekom_fiok_regisztracio-v2.svg

Telekom fiókkal

A Telekom fiók megkönnyíti az ügyintézést, ha otthoni és mobil-előfizetésed is van, vagy több előfizetést szeretnél együtt kezelni pl. családtagjaid szolgáltatásait is összekapcsolhatod egy fiókba. E-mail-címeddel vagy Facebook profiloddal is létrehozhatsz Telekom fiókot.

ico_gyakori_kerdesek_84.svg

Tudj meg többet az azonosítókról és jelszavakról!

Miért jó a Telekom fiók?

ico-benefits-0.png

SAJÁT ELŐFIZETÉSEK EGY HELYEN

A Telekom fiókban egy helyen válik elérhetővé az összes Telekom előfizetés, legyen az otthoni, mobil vagy üzleti.

ico-benefits-1.png

EGYSZERŰBB BELÉPÉS

A korábbi azonosítók használata nélkül, egyszerűen, egy e-mail címmel, vagy akár Facebook fiókkal is elérhető.

ico-benefits-2.png

A CSALÁD ELŐFIZETÉSEINEK KEZELÉSE

Több személy előfizetése is egy helyen kezelhető, tehát akár családtagok vagy vállalkozások előfizetései is hozzáadhatók a Telekom fiókhoz.

A TELEKOM FIÓK FŐBB FUNKCIÓI

Belépés e-mail-címmel, vagy Facebook fiókkal

Egy e-mail-címmel vagy Facebook fiókkal és pár kattintással készíthető olyan Telekom fiók, amivel bármely Telekom előfizetés könnyebben elérhető. Ehhez első lépésben egy belépési módot kell választani.

Előfizetések egyszerű hozzáadása vagy leválasztása

Az előfizetések hozzáadásához a szolgáltatás azonosító és az ügyfélszintű jelszó szükséges. Hozzáadást követően ezekre az azonosítókra már nem lesz szükség.

A fiókhoz adott előfizetések szabadon elnevezhetők

A könnyebb azonosítás érdekében az előfizetések elnevezhetők, így egyszerűen megkülönböztethetővé válik, hogy melyik előfizetés kihez tartozik.

A számlák és az előfizetések beállítási egyszerűen elérhetők

A Telekom fiók felületén minden beállítás könnyen megtalálható és jól kezelhető, így az előfizetések menedzselése is egyszerű.

Egyedi profilkép beállítása

A Telekom fiókban, mint bármely felhasználói fiókban, lehetőség van profilkép beállítására, hogy a fiók tulajdonosa egyéniségéhez szabhassa saját felhasználói felületét.

Több Telekom fiók összekapcsolása

Szükség esetén több Telekom fiók is összekapcsolható, ilyenkor bármelyik fiók tulajdonosa egyszerűen befizetheti akár a másik fiókhoz kapcsolt előfizetések számláit is. Természetesen ez a kapcsolat meg is szüntethető.

A Telekom fiók létrehozása

Facebook fiókkal azonnal létrehozható a Telekom fiók. E-mail-cím megadása esetén egy üzenetet küldünk, melyben egy linkre kattintva erősíthető meg a regisztráció.

Telekom fiók létrehozása

Előfizetések hozzárendelése a Telekom fiókhoz

Az alábbi előfizetések közül bármelyik és bármennyi hozzáadható a Telekom fiókhoz.

  • Mobil-előfizetés
    Meg kell adni a telefonszámot, illetve a hozzá tartozó 5 számjegyű jelszót.
  • Otthoni előfizetés
    Meg kell adni az MT ügyfélazonosítót, illetve a hozzá tartozó 5 számjegyű jelszót.
  • Üzleti előfizetés
    Meg kell adni az üzleti felhasználónevet, illetve a hozzá tartozó jelszót.

Akár az egész család összes Telekom előfizetése is egyben kezelhető online

A Telekom fiók pár perc alatt létrehozható.

Létrehozom a Telekom fiókom