1414

Ügyfélszolgálati hívószámunkat belföldről a hét minden napján, a nap bármely órájában (0-24) hívhatod, ha mobil vagy otthoni tv-, internet-, telefonszolgáltatásoddal kapcsolatban kérdésed, problémád vagy elintéznivalód van. A 1414 hívása bármely belföldi hálózatból díjmentes.

Telefonos ügyfélszolgálatunkat külföldről a + 36 1 447 4444-es számon érheted el belföldi vezetékes szám hívásának díjáért.

A 1414 menürendszere
Mi szükséges az ügyintézéshez?
Ügyintézés díjai
További ügyfélszolgálati telefonszámaink

Menürendszer

A 1414-es telefonszám tárcsázását követően automata ügyfél-tájékoztató rendszerünk fogadja a hívásodat. Az 1.1.-es menüpontban találod önkiszolgáló ügyfélszolgálatunkat, ahol saját magad módosíthatod szolgáltatásaidat, az 1.2.-es menüpont alatt pedig összegyűjtöttük neked mobil és otthoni szolgáltatásaink tájékoztatóit, illetve egyéb hasznos információkat, újdonságokat is hallhatsz ezekben a menüpontokban.

Munkatársunk segítségéhez a főmenü egyéb (2-8) menüpontjai közül kell választanod.

Még hívás előtt megnézheted 1414-es ügyfélszolgálatunk telefonos menürendszerét.

Mi szükséges az ügyintézéshez?

Azonosító megadása

Ez lehet MT-azonosító és telefonszám is.

A minél gördülékenyebb ügyintézéshez először is tudnunk kell, hogy mobil vagy otthoni tv-, internet-, telefonszolgáltatásoddal kapcsolatban kéred a segítségünket. Ezt legegyszerűbben a főmenü 9-es gombja alatt választhatod ki úgy, hogy megadod azt a hívószámot vagy MT-ügyfél-azonosítót, amivel kapcsolatos megkeresésed. Amennyiben telefonszámot adsz meg, ügyelj annak formátumára! Hívószámodat körzetszámmal együtt, de a 06-os előhívó nélkül adhatod meg (pl. 30 1234567 vagy 1 7654321).

Jelszó vagy hangazonosítás

Telefonos ügyintézéskor, megrendelés vagy beállítások, bizalmas információk esetén azonosításra is szükség van.

Két lehetőséged van:

  • 5 számjegyű egyedi előfizetői jelszóval
  • Hangazonosítással egyszerűen

Azonosítás előfizetői jelszóval

Kérünk, hogy a gyorsabb ügyintézés érdekében lehetőség szerint még munkatársunk jelentkezése előtt, az automata rendszerben végezd el az azonosítást 5 számjegyű egyedi előfizetői jelszavad vagy hangazonosítás segítségével. Ezt a jelszót havidíjas előfizetés esetén szerződéskötéskor adtad meg. Kérünk, a jelszót kezeld bizalmasan! Ha elfelejtetted jelszavadat, belépés után honlapunkon vagy személyesen Telekom üzleteinkben igényelhetsz újat. Természetesen nincs semmi gond, ha nem emlékszel jelszavadra, ez esetben várj néhány másodpercet, a folyamat jelszó megadása nélkül is automatikusan tovább lép és kapcsolunk munkatársunkhoz.

Ha még nem vagy ügyfelünk, vagy nem tudsz azonosítót megadni, úgy a számodra legmegfelelőbb menüpont kiválasztása után lehetőséged lesz választani mobil vagy otthoni ügyintézés közül. Választásodnak megfelelően kapcsoljuk munkatársunkat.

Telefonos ügyfélszolgálatunkon hangoddal is azonosíthatod magad!

  • Nem kell jelszavadat megjegyezned, rögzített hangminta alapján azonosítunk
  • Egyszerűen, kényelmesen intézheted ügyeidet telefonos ügyfélszolgálatunkon

A hangazonosítás részletes ismertetője

Ügyintézés díjai

  • Információ kérése: Díjmentes
  • Díjcsomagváltás: 1500 Ft/előfizetés
  • Jelszó módosítás: 500 Ft/alkalom
  • PUK-kód lekérdezése: 500 Ft/alkalom

A jelszó módosítása és a PUK-kód lekérdezése platina kedvezményjogosultsági szinttel rendelkező előfizetők számára díjmentes.

További ügyfélszolgálati telefonszámaink

Lakossági telefonos ügyfélszolgálat egyéb elérhetőségei

+36-1-265-9210
A Telekom magyarországi mobilhálózatából díjmentesen, más belföldi hálózatokból pedig belföldi vezetékes szám felhívásának díjáért elérhető.

+36-30-930-3100
A Telekom magyarországi mobilhálózatából díjmentesen, más belföldi hálózatokból pedig Telekom mobil hívószám felhívása szerinti díjazással elérhető.

Hívásforgalmi tájékoztató előfizetőink részére

1730
A hívás díja alkalmanként bruttó 4 Ft, a lekérdezések díja pedig darabonként bruttó 56 Ft.
Milyen adatokat kérdezhetsz le a 1730-on?(PDF, 95,8 kB)

Tájékoztató számunk felhívásával megtudhatod, hogy a tárcsázni kívánt szám melyik szolgáltatóhoz tartozik

1748
Részletes ismertető

Segítség a Szuperszerviztől!

1722
A Telekom belföldi mobilhálózatából díjmentesen.

Központi faxszámunk

+36-1-204-4128

Együttműködéssel kapcsolatos, üzleti célú megkeresések

+36-1-265-9200, +36-1-458-7000 (H-P: 8-17h)

A Telekom üzletekben vagy partnerüzleteinkben javításra leadott készülékekkel kapcsolatos érdeklődés

+36-1-265-9479 (H-P: 9-18h)

Roaming szolgáltatás igénybevételekor felmerülő kérdések esetén

+36-30-3444-888

A 1414 a többi mobilszolgáltató (Telenor, Vodafone) és az alternatív szolgáltatók hálózatából, valamint az Invitel és a UPC Telekom (volt Monortel) szolgáltatási területeiről díjmentesen hívható.

Ügyfélszolgálatunkat külföldről a + 36 1 447 4444 - es telefonszámon érheted el. A hívás díja megegyezik egy magyarországi vezetékes szám külföldről történő hívásának díjával.