1414 - Telekom telefonos ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgálati hívószámunkat belföldről a hét minden napján, a nap bármely órájában (00:00–24:00) hívhatod, ha mobil vagy otthoni TV-, internet- vagy telefonszolgáltatásoddal kapcsolatban kérdésed, problémád vagy elintéznivalód van.

A 1414 hívása bármely belföldi hálózatból díjmentes.

Bezárás

Külföldön tartózkodsz?

Telefonos ügyfélszolgálatunkat külföldről a + 36 1 265 9210-es számon érheted el. A hívás díja megegyezik egy magyarországi vezetékes szám külföldről történő hívásának díjával.

Telefonos ügyfélszolgálatunk terheltsége

Ügyfélszolgálati telefonszámunk hívása előtt az alábbi hívásforgalmi terheltség alapján megtervezheted hívásod időpontját, hogy minél kevesebb időt kelljen várakozással töltened.

Ha a hívásod időpontjában mégsem kerülsz rövid időn belül ügyintézőhöz, lehetőséged van visszahívást kérni, amit az automata ügyféltájékoztató rendszerünk ajánl fel. Ha elfogadod, ügyintéző munkatársunk maximum 3 órán belül felveszi veled a kapcsolatot.

Ügyfélszolgálatunk terheltsége

Vanda, a Telekom virtuális asszisztense

A 1414-es telefonszám tárcsázását követően Vanda, a virtuális asszisztensünk fogadja a hívásodat.

Vanda képes megérteni a szabadon megfogalmazott ügyintézési igényedet, pontosító kérdéseket tesz fel neked és a megfelelő kollégánkhoz irányít, bizonyos esetekben pedig ő segít neked az ügyintézésben. Még hívás előtt elolvashatod a használatával kapcsolatos hasznos tanácsokat.

Hogyan beszéljek Vandával?

Mi szükséges az ügyintézéshez?

Azonosító megadása

Ez lehet MT-azonosító és telefonszám is.

A minél gördülékenyebb ügyintézéshez először is tudnunk kell, hogy mobil vagy otthoni tv-, internet-, telefonszolgáltatásoddal kapcsolatban kéred a segítségünket. Ezt legegyszerűbben úgy adhatod meg, ha beolvasod Vandának azt a hívószámot vagy MT-ügyfél-azonosítót, amivel kapcsolatos megkeresésed.
Amennyiben telefonszámot adsz meg, ügyelj annak formátumára! Hívószámodat körzetszámmal együtt, de a 06-os előhívó nélkül adhatod meg (pl. 30 1234567 vagy 1 7654321).

Jelszó vagy hangazonosítás

Telefonos ügyintézéskor, megrendelés vagy beállítások, bizalmas információk esetén azonosításra is szükség van.

Két lehetőséged van:

  • 5 számjegyű egyedi előfizetői jelszóval
  • Hangazonosítással egyszerűen

Azonosítás előfizetői jelszóval

Kérünk, hogy a gyorsabb ügyintézés érdekében lehetőség szerint még munkatársunk jelentkezése előtt, az automata rendszerben végezd el az azonosítást 5 számjegyű egyedi előfizetői jelszavad vagy hangazonosítás segítségével. Ezt a jelszót havidíjas előfizetés esetén szerződéskötéskor adtad meg. Kérünk, a jelszót kezeld bizalmasan! Ha elfelejtetted jelszavadat, belépés után honlapunkon vagy személyesen Telekom üzleteinkben igényelhetsz újat. Természetesen nincs semmi gond, ha nem emlékszel jelszavadra, ez esetben várj néhány másodpercet, a folyamat jelszó megadása nélkül is automatikusan tovább lép és kapcsolunk munkatársunkhoz.

Ha még nem vagy ügyfelünk, vagy nem tudsz azonosítót megadni, úgy a számodra legmegfelelőbb menüpont kiválasztása után lehetőséged lesz választani mobil vagy otthoni ügyintézés közül. Választásodnak megfelelően kapcsoljuk munkatársunkat.

Telefonos ügyfélszolgálatunkon hangoddal is azonosíthatod magad!

Nem kell jelszavadat megjegyezned, rögzített hangminta alapján azonosítunk. Egyszerűen, kényelmesen intézheted ügyeidet telefonos ügyfélszolgálatunkon.

A hangazonosítás részletes ismertetője

3. Ügyintézés díjai

A jelszó módosítása és a PUK-kód lekérdezése platina kedvezményjogosultsági szinttel rendelkező előfizetők számára díjmentes.

Információ kérése:
díjmentes

Díjcsomagváltás:
1500 Ft/előfizetés

Jelszómódosítás*:
500 Ft/alkalom

PUK-kód lekérdezése*:
500 Ft/alkalom

* A jelszó módosítása és a PUK-kód lekérdezése platina kedvezményjogosultsági szinttel rendelkező előfizetők számára díjmentes.

4. További ügyfélszolgálati telefonszámaink

Lakossági telefonos ügyfélszolgálat egyéb elérhetőségei

+36 30 930 8545
A Telekom magyarországi mobilhálózatából díjmentesen, más belföldi hálózatokból pedig belföldi vezetékes szám felhívásának díjáért elérhető.

+36 30 930 8585
A Telekom magyarországi mobilhálózatából díjmentesen, más belföldi hálózatokból pedig Telekom mobil hívószám felhívása szerinti díjazással elérhető.

Hívásforgalmi tájékoztató előfizetőink részére

1730
A hívás díja alkalmanként bruttó 4 Ft, a lekérdezések díja pedig darabonként bruttó 56 Ft.

Tájékoztató számunk felhívásával megtudhatod, hogy a tárcsázni kívánt szám melyik szolgáltatóhoz tartozik

1748
Részletes ismertető

Segítség a Műszaki segítségnyújtástól!

1422
A Telekom belföldi mobil- és vezetékes hálózatából díjmentesen hívhatod.

Központi faxszámunk

+36 1 204 4128

Együttműködéssel kapcsolatos, üzleti célú megkeresések

+36 1 265 9200
+36 1 458 7000
A telefonszámok munkanapokon hétfőtől péntekig 08:00 órától 17:00 óráig hívhatóak.

A Telekom üzletekben vagy partnerüzleteinkben javításra leadott készülékekkel kapcsolatos érdeklődés

+36 1 265 9479
A telefonszám munkanapokon hétfőtől péntekig 09:00 órától 18:00 óráig hívható.

Roaming szolgáltatás igénybevételekor felmerülő kérdések esetén

+36 1 204 4128

A 1414 a többi mobilszolgáltató (Telenor, Vodafone) és az alternatív szolgáltatók hálózatából, valamint az Invitel és a UPC Magyarország Telekommunikációs Kft. (volt Monortel) szolgáltatási területeiről díjmentesen hívható.

Ügyfélszolgálatunkat külföldről a + 36 1 265 9210-es telefonszámon érheted el. A hívás díja megegyezik egy magyarországi vezetékes szám külföldről történő hívásának díjával.