Hangazonosítás

Nem kell emlékezned jelszavadra, hangodról megismerünk!

Hozd létre saját hangmintádat egyszerűen, díjmentesen, és az ügyintézéshez azonosítsd magad saját hangoddal könnyedén telefonos ügyfélszolgálatunkon!

Kényelmes

A beállítást követően nem kell fejben tartanod jelszavadat. Ha olyan ügyet intéznél telefonos ügyfélszolgálatunkon, amelyhez azonosítás szükséges, elegendő egyetlen megadott mondatot elismételned, és hangod alapján azonosítunk.

Biztonságos

Hangod kétséget kizáróan azonosít, mivel több egyedi azonosítót tartalmaz, mint az ujjlenyomat. Rendszerünk azt is felismeri, ha pl. hangfelvételről próbálják hangodat visszajátszani.

Hangminta rögzítése az automata ügyfélszolgálatunkon

Hívd a 1414-es lakossági ügyfélszolgálati hívószámunkat, válaszd az 1.1-es "automata ügyintézés önkiszolgáló rendszerünkben" menüpontot és lépj be az önkiszolgáló felületre.

  • Mobilszolgáltatásaid ügyintézéséhez szeretnél hangmintát megadni, akkor mobil hívószámoddal és a hozzá tartozó 5 számjegyű előfizetői jelszavaddal kell az önkiszolgáló felületre belépned.
  • Otthoni szolgáltatásaid ügyintézéséhez szeretnél hangmintát rögzíteni, akkor otthoni MT-ügyfélazonosítód vagy otthoni telefonszámod és a hozzá tartozó 5 számjegyű jelszavadra is szükség van.

Belépést követően, a "hangazonosítás" menüpontot mobil önkiszolgáló esetében a "Szolgáltatások és biztonság"/"Tiltó és biztonsági szolgáltatások"/"biztonsági szolgáltatások" menüponton belül találod, az otthoni önkiszolgáló felületen pedig a "hangazonosítás és ügyféljelszó" menüpontot keresd! A hangminta rögzítéséhez kövesd az automata utasításait!

Hangminta rögzítése munkatársunk segítségével

Amennyiben nem tudod a jelszavad az önkiszolgáló felületre történő belépéshez, úgy kérheted munkatársunk segítségét is a hangminta rögzítéséhez, aki előbb személyes adataid alapján beazonosít, majd egyenesen a hangazonosítás menüpontba kapcsol, ahol a hangmintádat rögzítheted.

További fontos tudnivalók

Egy azonosítóhoz maximum 5 különböző hangminta vehető fel, így akár a család több tagja is egyszerűen intézheti az ügyeket telefonos ügyfélszolgálatunkon, mivel a rögzített hangminta későbbi hívásaid során használható az önkiszolgáló felületre történő belépéshez és munkatársunk kapcsolásakor történő azonosításra egyaránt.

Felhívjuk figyelmedet, hogy a Magyar Telekom a rögzített hangmintákat minőségbiztosítási célból tárolja. A hangmintát és az abból képzett hangazonosítót személyes adatként és üzleti titokként, az adatvédelemre vonatkozó szabályok figyelembe vételével kezeli.