Ügyintézés telefonon

Hívd ügyfélszolgálati telefonszámainkat az év bármely napján, 0-24 óráig a Telekom magyarországi mobilhálózatából díjmentesen. Számos ügyet gyorsan és várakozás nélkül elintézhetsz telefonos önkiszolgáló ügyfélszolgálatunkon, valamint ügyintézőink is készséggel állnak rendelkezésedre.

Mit intézhetsz el telefonon?

1430_szurke
Gyors önkiszolgáló ügyintézés
Újdonságok, díjcsomagok, szolgáltatások és megrendelés
Számlázás, egyenleg és hűségidő lekérdezése
Hibabejelentés és műszaki beállítások

Mi szükséges az ügyintézéshez?

Telefonos ügyintézéskor megrendelés vagy beállítások, bizalmas információk esetén azonosításra van szükség.

Telefonos ügyfélszolgálatunkon hangoddal is azonosíthatod magad!

  • Nem kell jelszavadat megjegyezned, rögzített hangminta alapján azonosítunk
  • Egyszerűen, kényelmesen intézheted ügyeidet telefonos ügyfélszolgálatunkon

Részletesen a hangazonosításról

Telefonos ügyfélszolgálatunkon 5 számjegyből álló szerződésszintű jelszavaddal is azonosíthatod magadat. Ezt a jelszót havidíjas előfizetés esetén szerződéskötéskor adtad meg. A jelszót, kérjük, Te is kezeld bizalmasan! Ha elfelejtetted jelszavadat, belépés után honlapunkon vagy személyesen Telekom üzleteinkben igényelhetsz újat.

Szolgáltatás

Telefonos ügyintézés során felmerülő díjazások

Díjcsomagváltás

1500 Ft/előfizetés

Jelszómódosítás1

500 Ft/alkalom

PUK-kód lekérdezése1

500 Ft/alkalom

1Platina kedvezményjogosultsági szinttel rendelkező előfizetők számára díjmentes.