Mit intézhetsz üzleteinkben?

Üzleteinkben az alábbiakkal kapcsolatban állunk rendelkezésedre

Összegyűjtöttük, hogy mely ügytípusokhoz szükséges az előfizető és/vagy számlafizető, illetve Domino szerződés esetén az előfizető és/vagy felhasználó jelenléte és mely esetekben lehet meghatalmazással eljárni.

Szerződés vagy folyószámla szintű jelszó megadásával intézhető:
  • SIM-kártya felfüggesztése, eltűnés utáni visszakapcsolása
  • Kártyablokkolás feloldása
  • Díjcsomagváltás
  • Kapcsolat Programmal kapcsolatos ügyek
Az előfizető és/vagy számlafizető személyes jelenléte és az azonosítására szolgáló dokumentumainak bemutatása szükséges:
  • Határozott idejű szerződéssel egy összegben vagy 0 Ft-os vagy részletre történő vásárlás (havidíjas mobilkészülék, meglévő hűség megújítása, számhordozás, tartozék)
  • Önállóan SIM-kártya vásárlása határozott idejű szerződéssel
  • Előfizetői szerződés megszűntetése, deaktiválás, felmondás, szerződésbontás
  • Ügyfél személyes adataira vonatkozó módosítási igények (név, cím, okmányszám)
  • Előfizetői és/vagy számlafizetői adatok megváltoztatása (átírás, Előfizető/számlafizető módosítása)
  • Számhordozás határozott idejű szerződéssel egy összegben vagy 0 Ft-os vagy részletre történő vásárlás esetén
Előfizető és/vagy számlafizető személyes jelenléte, az azonosítására szolgáló dokumentumainak bemutatása, illetve meghatalmazott útján történő eljárás esetén meghatározott formai követelményekhez kötött meghatalmazás szükséges:
  • Számlázási címváltozás jogi személy esetén
  • Lopás miatt felfüggesztett SIM-kártya visszakapcsolása
  • Készülék letiltása és visszakapcsolása
  • SIM-kártya csere
  • Szerződés szintű jelszóváltoztatás (ha nem ismeri a régi jelszót)
  • Hívószámcsere
  • Számhordozás határozatlan idejű szerződéssel
  • Hálózati korlátozás (SIM Lock) feloldása
  • Előfizetői szerződés pótlása
  • Hívószámküldés tiltás szolgáltatás felfüggesztése
  • Folyószámla szintű jelszóváltoztatás (ha nem ismeri a régi jelszót, vagy még nincs beállítva jelszó, és nem ismeri a folyószámlán lévő összes SIM-kártya szerződés szintű jelszavát)
Szerződés vagy folyószámla szintű jelszó megadásával intézhető:
  • Kártyablokkolás feloldása
  • Díjcsomagváltás
  • Kapcsolat Programmal kapcsolatos ügyek
Az előfizető és/vagy számlafizető személyes jelenléte és az azonosítására szolgáló dokumentumainak bemutatása szükséges:
  • Az ügyfél személyes adataira vonatkozó módosítási igények (név, cím, okmányszám)
  • Előfizetői és/vagy számlafizetői adatok megváltoztatása (átírás, Előfizető/számlafizető módosítása)
Előfizető és/vagy számlafizető személyes jelenléte, az azonosítására szolgáló dokumentumainak bemutatása, illetve meghatalmazott útján történő eljárás esetén meghatározott formai követelményekhez kötött meghatalmazás szükséges:
  • Készülék letiltása és visszakapcsolása
  • SIM-kártya csere
  • Szerződés szintű jelszóváltoztatás (ha nem ismeri a régi jelszót)
  • Hálózati korlátozás (SIM Lock) feloldása
  • Hívószámküldés tiltás szolgáltatás felfüggesztése
  • Előfizetői szerződés pótlása
Szerződés vagy folyószámla szintű jelszó megadásával intézhető:
  • Tartozékvásárlás egyösszegben
  • Átvevő szerviz
Az előfizető és/vagy számlafizető személyes jelenléte és az azonosítására szolgáló dokumentumainak bemutatása szükséges:
  • Új előfizetés és/vagy készülék vásárlása határozott idejű szerződéssel egyösszegben vagy 0 Ft-os vagy részletre történő vásárlás esetén
  • Készülékváltás határozott idejű szerződéssel egyösszegben 0 Ft-os vagy részletre történő vásárlás esetén,
  • Tartozékvásárlás részletfizetéssel
Előfizető és/vagy számlafizető személyes jelenléte, az azonosítására szolgáló dokumentumainak bemutatása, illetve meghatalmazott útján történő eljárás esetén meghatározott formai követelményekhez kötött meghatalmazás szükséges:
  • Új előfizetés és/vagy készülék vásárlása egy összegű vásárlás esetén határozatlan idejű szerződéssel
  • Készülékváltás egy összegű vásárlás esetén határozatlan idejű szerződéssel
  • Autóskártya szolgáltatás megrendelése
Szerződés vagy folyószámla szintű jelszó megadásával intézhető::
  • Számlafizetés módjának változtatása csekkes, banki átutalásos vagy csoportos beszedési módra
  • Előleg befizetése
  • Részletes számla (havi számla mellékleteként küldött)
Előfizető és/vagy számlafizető személyes jelenléte, az azonosítására szolgáló dokumentumainak bemutatása, illetve meghatalmazott útján történő eljárás esetén meghatározott formai követelményekhez kötött meghatalmazás szükséges:
  • Számlafizetés módjának megváltoztatása hitelkártyás fizetési módra
  • Csekk és folyószámla kivonat nyomtatása (személyes átvétel esetén)
  • Havi számla újranyomtatása (számlamásolat), utólagos hívásrészletező illetve hóközi hívásrészletező igénylése
  • Fizetési haladék kérelem, részletfizetési megállapodás (számlatartozás esetén)
Szerződés vagy folyószámla szintű jelszó megadásával intézhető:
  • SIM-kártya felfüggesztése, eltűnés utáni visszakapcsolása
  • Kártyablokkolás feloldása
  • Díjcsomagváltás
  • Kapcsolat Programmal kapcsolatos ügyek
Az előfizető és/vagy számlafizető személyes jelenléte és az azonosítására szolgáló dokumentumainak bemutatása szükséges:
  • Határozott idejű szerződéssel egy összegben vagy 0 Ft-os vagy részletre történő vásárlás (havidíjas mobilkészülék, meglévő hűség megújítása, számhordozás, tartozék)
  • Önállóan SIM-kártya vásárlása határozott idejű szerződéssel
  • Előfizetői szerződés megszűntetése, deaktiválás, felmondás, szerződésbontás
  • Ügyfél személyes adataira vonatkozó módosítási igények (név, cím, okmányszám)
  • Előfizetői és/vagy számlafizetői adatok megváltoztatása (átírás, Előfizető/számlafizető módosítása)
  • Számhordozás határozott idejű szerződéssel egy összegben vagy 0 Ft-os vagy részletre történő vásárlás esetén
Előfizető és/vagy számlafizető személyes jelenléte, az azonosítására szolgáló dokumentumainak bemutatása, illetve meghatalmazott útján történő eljárás esetén meghatározott formai követelményekhez kötött meghatalmazás szükséges:
  • Számlázási címváltozás jogi személy esetén
  • Lopás miatt felfüggesztett SIM-kártya visszakapcsolása
  • Készülék letiltása és visszakapcsolása
  • SIM-kártya csere
  • Szerződés szintű jelszóváltoztatás (ha nem ismeri a régi jelszót)
  • Hívószámcsere
  • Számhordozás határozatlan idejű szerződéssel
  • Hálózati korlátozás (SIM Lock) feloldása
  • Előfizetői szerződés pótlása
  • Hívószámküldés tiltás szolgáltatás felfüggesztése
  • Folyószámla szintű jelszóváltoztatás (ha nem ismeri a régi jelszót, vagy még nincs beállítva jelszó, és nem ismeri a folyószámlán lévő összes SIM-kártya szerződés szintű jelszavát)
Vidd magaddal üzletkeresőnket okostelefonodon

Találd meg a hozzád legközelebb található Telekom üzletet, Telekom Partner üzletet vagy Pick Pack pontot!

Ellenőrizd üzleteink nyitvatartását!

Az útvonal tervező segítségével keresd meg a legrövidebb utat a kiválasztott üzletig!

A Telekom alkalmazásban intézheted a számlabefizetést, ellenőrizheted aktuális mobilegyenleged, testre szabhatod előfizetésed.

idopont_foglalas-v2.svg

Online időpont foglalási igény bejelentése