GYAKORI KÉRDÉSEK

Üzenetet kaptam a Telekomtól, hogy az SMS feladója visszahívást kért tőlem. Ez mit jelent?

Ez a Híváskérő szolgáltatásunk, mellyel a Domino előfizetők vagy a Mobil S 2017 díjcsomag + Költségkontroll opciót választó előfizetők visszahívást kérhetnek SMS-ben vagy nem fogadott hívás megjelenítésével, ha egyenlegük új hívás indítását már nem teszi lehetővé.

A Híváskérő szolgáltatás díjmentes, melyet automatikusan biztosítunk.

Az SMS csupán tájékoztató jellegű, és semmilyen kötelezettséget nem jelent a fogadó félre nézve. Ha szeretnéd, visszahívhatod az érintett számot, ám a hívás költsége a hívó felet, vagyis Téged terhel.

Amennyiben nem szeretnél a jövőben ilyen témában üzeneteket kapni, módosítási szándékodat legegyszerűbben a 1414 telefonszámunkon  jelezheted. Kérésedre munkatársaink letiltják a híváskérő SMS-ek fogadását, így a továbbiakban már nem érkeznek ilyen típusú üzenetek a SIM-kártyádra.

További információ, hogy - egy adott számpárra vonatkozóan - napi 50 darab híváskérő SMS után automatikusan korlátozzuk a szolgáltatást.

Utoljára frissítve: 2019. július 9.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!