GYAKORI KÉRDÉSEK

Megsérült a készülékem, melyet a Telekom már nem forgalmaz. A készülékbiztosítás keretében milyen cserelehetőségem van?

A Biztosító megtéríti a sérült készülékhez hasonló paraméterekkel rendelkező – a Biztosító Szervizpartnerénél a kárrendezés időpontjában rendelkezésre álló készülékek függvényében és a Biztosító saját döntése alapján – új, felújított vagy egyéb hibátlan készülékre történő csere önrésszel csökkentett költségét.

A biztosított készülékhez hasonló paraméterekkel rendelkező, választható készülékekről a kárrendezés során az adminisztrátor tájékoztatja a biztosítottat. A biztosított készülékkel egy kategóriába tartozó, rendelkezésre álló Készülékek közül a biztosított tetszése szerint választhat azzal, hogy a típuson belüli elérhető színválaszték a Biztosító Szervizpartnere mindenkori készletétől függ.

Utoljára frissítve: 2019. november 7.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!