GYAKORI KÉRDÉSEK

Hol találok segítséget, ha nem értem a mobilszámlán szereplő tételeket?

Havi díjas ügyfelünkként, interaktív számlaismertetőnk segítségével alaposabban is megismerheted a befizetés alapjául szolgáló számlát, amely a fizetendő díjtételeket részletesen tartalmazza.

Amennyiben a számla összegével, vagy az elszámoláson szereplő tételekkel kapcsolatban további kérdésed, észrevételed van, kérjük, hogy azt e-mailben, a Számla/Egyenleg és számlamagyarázó kategóriát kiválasztva az előfizető saját kezű aláírását tartalmazó szkennelt vagy lefotózott igény csatolásával küldd el részünkre.

Töltsd le az Telekom alkalmazást és fizesd számláid egyetlen kattintással:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2019. október 30.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!