GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan mondhatom le a Készülékbiztosítást?

A szolgáltatás bármikor lemondható, ám felhívjuk figyelmedet, hogy ugyanarra a készülékre a biztosítás megszüntetése után már nem köthetsz újat.

A módosítást legegyszerűbben e-mailben kérheted, a szkennelt nyilatkozat csatolásával és az Ügyintézés/Szolgáltatásmódosítás kategóriát választva. A lemondó nyilatkozatnak az alábbi adatokat is tartalmaznia kell:

  • az érintett mobil előfizetés hívószáma vagy mobilinternet hozzáférés esetén, a havi számlán is megtalálható MT azonosító és az érintett előfizetés díjcsomagjának megnevezése,
  • a szolgáltatás lemondásának szándéka,
  • a szolgáltatás megszüntetésének kért időpontja,
  • az előfizető saját kezű aláírása.

Utoljára frissítve: 2019. október 30.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!