GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit tehetek, ha nem működik a telefonom Speedport W721 digitális elosztó használata esetén?

Első lépésként ellenőrizd le a digitális elosztó működését. Ha a berendezésen nem világítanak a különböző LED-ek, győződj meg róla, hogy az eszköz be van-e kapcsolva, illetve kap-e áramot.

Amennyiben az eszköz kap áramot, de nem világítanak a LED-ek, észrevételedet a leggyorsabban a 1414-es telefonszámunkon (Hogyan kommunikáljak Vandával?) jelezheted ahol munkatársaink azonnal elindítják a javítás folyamatát.

Természetesen e-mailben is bejelentheted a meghibásodást a Készülék és műszaki beállítások/Hibaelhárítás, hibabejelentés és szerviz kategóriát választva. Ebben az esetben 3 napon belül felhívunk a megadott telefonszámon.

  • Hogyha világítanak a LED-ek, de a szolgáltatás nem működik, nézd meg, hogy az előlapon a DSL feliratú lámpa világít-e.
  • Amennyiben nem világít, fordítsd meg az eszközt, és vizsgáld meg, hogy a DSL feliratú portból nem csúszott-e ki a kábel.
  • Ellenőrizd, hogy a másik vége is a megfelelő helyre (a fali csatlakozóba, vagy a szűrőbe) van-e csatlakoztatva. Ha úgy látod, hogy a csatlakozók a helyükön vannak, de a DSL feliratú LED nem világít, kapcsold ki az eszközt, majd 10 másodperc elteltével kapcsold be.
  • Ha továbbra sem világít a DSL feliratú lámpa, kérjük, hogy az észrevételedet jelezd a fenti elérhetőségeinken.
  • Amennyiben a DSL LED világít, de a szolgáltatás nem működik, kérjük ellenőrizd le, hogy az Online LED világít-e. Ha nem világítanak a LED-ek akkor, kapcsold ki az eszközt, majd 10 másodperc elteltével kapcsold vissza.
  • Ha az Internet LED nem világít, akkor az eszköz beállításainak ellenőrzése következik. Nyiss meg egy böngészőt, és írd be a böngésző mezőjébe a következő karakter, illetve számsort: 192.168.1.254.
  • Abban az esetben, ha nem jelenik meg a bejelentkező oldal a vezeték nélküli hálózaton, kösd össze egy úgynevezett UTP kábellel a számítógéped hálózati csatlakozóját a digitális elosztó egyik szabad "LAN" feliratú csatlakozójával. Amennyiben a szolgáltatás működik, de szeretnéd beállítani a vezeték nélküli kapcsolatot, figyelmedbe ajánljuk Műszaki segítségnyújtás szolgáltatásunkat, mely a Magyar Telekom vezetékes és mobilhálózatából díjmentesen hívható a 1422-es telefonszámon!
  • Ha megjelenik a digitális elosztó oldala, de a szolgáltatás nem működik, akkor a bejelentkezésnél írd be a jelszót (alapértelmezetten 0000), majd nyomd meg az Ok gombot.
  • Ezt követően a megjelenő oldal bal oldalán található főmenüben válaszd ki a „Állapot/Részletek” menüt. Itt láthatod, hogy az internetkapcsolatot biztosító berendezés, amelynek a működését korábban leellenőrizted, csatlakozik-e az internethez vagy sem.
  • Amennyiben az eszköz nem kapcsolódik az internethez (A Nyilvános WAN-IP után nincs szám), akkor kattints a "Hálózat" menüre! Itt írd be internet felhasználónevedet és jelszavad, amit korábban  levélben és SMS-ben küldtünk ki számodra.
  • Ha ezután sem jelenik meg szám az "IP ADDRESS" mellett vagy nem tudod a felhasználóneved és/vagy jelszavad, kérjük, jelezd észrevételed a fenti elérhetőségeinken.
  • Hogyha megjelent szám az "IP ADDRESS" mellett, de a szolgáltatás nem működik, ellenőrizd, hogy a telefon LED világít-e.
  • Ha a telefon lámpa világít az eszközön, ellenőrizd a csatlakoztatott telefonkészüléked kábelét, működését. A készüléknek a jelölt adapter csatlakozóba kell bedugva lennie. Lehetőleg több telefonkészülékkel is próbáld ki, hogy az esetleges saját tulajdonú eszköz hibát kizárhasd.

Amennyiben a szolgáltatás továbbra sem működik, észrevételedet a leggyorsabban a fenti elérhetőségeinken jelezheted.

Továbbá figyelmedbe ajánljuk a Telekom Fórumot is, ahol bátran kérdezhetsz a közösség tagjaitól, szakértőitől, illetve Te is megoszthatod tapasztalataidat, tudásodat.

Utoljára frissítve: 2019. szeptember 5.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!