GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit tehetek, ha Inicializálási hiba a kliensben/Nincs jel hibaüzenet jelenik meg az IPTV képernyőjén?

  • Ellenőrizd, hogy a digitális elosztó és a vevőegység megfelelően csatlakozik-e,
  • áramtalanítsd az egész TV-rendszert (TV, digitális elosztó és vevőegység),
  • 20 másodperc várakozás után kapcsold be elsőnek a digitális elosztót, majd 3 perc múlva a vevőegységet és a TV-t.

Ha a hibaüzenet továbbra is megjelenik a TV-készülék képernyőjén, észrevételedet a leggyorsabban a 1414-es telefonszámunkon (Hogyan kommunikáljak Vandával?) jelezheted ahol munkatársaink azonnal elindítják a javítás folyamatát.

Természetesen e-mailben is bejelentheted a meghibásodást. Ebben az esetben 3 napon belül felhívunk a megadott telefonszámon.

Továbbá figyelmedbe ajánljuk a Telekom Fórumot is, ahol bátran kérdezhetsz a közösség tagjaitól, szakértőitől, illetve Te is megoszthatod tapasztalataidat, tudásodat.

Utoljára frissítve: 2019. szeptember 16.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!