GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan kérhetek számlamásolatot az otthoni szolgáltatásaimról?

Amennyiben már elektronikus számlát kapsz:

A megfelelő számlaszám melletti lefele mutató nyílra kattintva megjelennek az adott számla főbb adatai, illetve a "Hitelesített számla letöltése" linkre kattintva nyithatod meg vagy töltheted le  a számlát .pdf vagy .xml formátumban.

Ne feledd, hogy az elektronikus számla kinyomtatva elveszti a hitelességét, azonban ha bármilyen adathordozóra (CD, pendrive stb.) lemented, a hivatalos ügyek (pl. banki- vagy adóügyek) intézésekor felhasználhatod.


Ha papír alapú havi számlát kapsz:

  • a számlamásolatot  a telefonos ügyfélszolgálatunkon vagy üzleteinkben igényelheted meg. Ebben az esetben 8 évig visszamenőleg tudunk számlamásolatot küldeni.

A számlamásolat díja:

Amennyiben nem kaptad meg az aktuális havi számládat, és ezt legkésőbb a hónap 25. napjáig jelzed, akkor a másolat kiadása díjmentes.
A számlamásolatot postafordultával küldjük ki (e-mailben nem), illetve csekket is mellékelünk, ha a választott fizetési módod csekkes (készpénzátutalási megbízás).


Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).

Utoljára frissítve: 2019. július 4.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!