GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit tehetek, ha nem jelennek meg a mobil elektronikus számláim az online felületen?

A havi elektronikus számláidat azok elkészítését és feltöltését követően több helyen is elérheted, miután megkaptad a havi számla elkészültéről szóló e-mail értesítőt:

  • Belépés után online ügyfélszolgálatunkon a Számlák menüpontban, évenkénti bontásban, 5 évre visszamenőleg, időrendi sorrendben. A .pdf file letöltéséhez legalább 7-es verziószámú Adobe Reader alkalmazás telepítése szükséges.
  • Mobilkészülékeden, a Telekom alkalmazással, a Számlák menüpontban.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Amennyiben eltérést tapasztalsz, kérjük, ide kattintva a Számla/Számlafizetés kategóriában részletezd észrevételedet, hogy minél hamarabb a segítségedre lehessünk.

Utoljára frissítve: 2019. november 22.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!