GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit jelent a jelszóvédelemmel ellátott szolgáltatás, illetve előfizetés?

A szolgáltatás segítségével lehetőséged van tiltani, hogy jelszó nélkül, vagy egyszer használatos jelszó ellenében bármilyen módosítást eszközöljenek havidíjas előfizetéseden az online ügyfélszolgálatunkon, a Telekom alkalmazásunkban és a 1414-es telefonos ügyfélszolgálatunkon. A 1414 telefonszámunkon ilyenkor a hangazonosítás sem lehetséges.

A jelszóvédelem bekapcsolása után:

  • online ügyfélszolgálatunkra a mobil hívószámod, és a biztonsági kapcsolattartó címedre e-mailben kiküldött egyszer használatos jelszó megadásával tudsz belépni
  • a szolgáltatásaidat kizárólag az előfizetői jelszó megadásával tudod aktiválni vagy lemondani.

Bekapcsolt jelszóvédelem esetén, az SMS ügyfélszolgálaton igénybe vett szolgáltatás módosításkor a kulcsszó után - egy szóközzel elválasztva - a jelszó beírása is szükséges. Pl. +Hangposta 12345.

Ahhoz, hogy be- vagy kikapcsold a jelszóval védett szolgáltatásrendelést, szerződés szintű (5 számjegyű) jelszó megadása szükséges. A szolgáltatás az alábbi önkiszolgáló felületeken díjmentesen módosítható:

  • online ügyfélszolgálatunkon, a jelszavas belépés után
  • a 1414-es szám automata menürendszerében,
  • SMS-ben (SMSJELSZO vagy SMSJELSZOVED kóddal, + illetve - előjellel),
  • USSD kóddal (*111#/Szolgáltatások és biztonság/Tiltás és biztonság/ Biztonság/Jelszóvédelem).

Felhívjuk figyelmedet, hogy havidíjas előfizetés esetén az alábbi, önkiszolgáló felületeinken elvégezhető szolgáltatások módosításához mindenképpen meg kell adnod az előfizetői jelszavadat, a jelszóvédelem beállításától függetlenül:

  • Titkos szám,
  • Hívószámkijelzés,
  • Hívószámküldés tiltása,
  • Hívásletiltás,
  • Részletes számla szolgáltatás.

Utoljára frissítve: 2019. szeptember 16.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!