GYAKORI KÉRDÉSEK

Honnan tudhatom meg, hogy mikor jár le a hűségidőm?

A szolgáltatásaidhoz kapcsolódó hűségidőről tájékozódhatsz:

Mobil havi díjas szolgáltatás esetén az előfizetéshez kapcsolódó hűségidő egy adott készülék kiválasztása után, a Meglévő előfizetéssel menüpontra kattintva érhető el az online ügyfélszolgálaton (jelszavas belépés szükséges). A mobil havi számlán a hűségidő az adott telefonszám alatt is megtalálható.

Az otthoni számlán, az adott szolgáltatáshoz tartozó hűségidő lejárati dátuma mindig a kedvezményezett díjcsomagnál/szolgáltatásnál kerül feltüntetésre. A számlákon való könnyebb eligazodás érdekében javasoljuk, nézd meg otthoni számlamagyarázóinkat.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).



Utoljára frissítve: 2019. november 22.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!