GYAKORI KÉRDÉSEK

Hol tájékozódhatok az otthoni és a mobil-szolgáltatásaimhoz tartozó befizetetlen számlák összegéről?

A befizetetlen számlák összegét a jelszavas belépés után rögtön megtekintheted:

Töltsd le az alkalmazást és fizesd be számláid bárhonnan:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Több előfizetés esetén a befizetetlen számlák Telekom fiók regisztráció után, vagy Telekom fiókos belépéssel (e-mail címmel, vagy Facebook fiókkal) egyszerűen láthatóak és kezelhetőek. Fontos, hogy a Telekom fiók létrehozását követően, a fiókba egyenként kell hozzáadnod a szóban forgó előfizetéseket is, amihez MT ügyfél-azonosító/mobil hívószám, és a kiküldött egyszer használatos jelszó (vagy otthoni előfizetés esetén személyes adatok) megadása szükséges.

Amennyiben a befizetésre váró számláidat eléred, akkor a felület felajánlja számodra a kiegyenlítést a Befizetem - illetve, az alkalmazásban a Számla befizetése - gombra kattintva. Az online ügyfélszolgálatunkon és a Telekom alkalmazásban is lehetőséged van a számla kiegyenlítésére bankkártyával.

Utoljára frissítve: 2019. szeptember 16.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!