GYAKORI KÉRDÉSEK

Meglévő előfizetésem mellé vásároltam egy újat. Azt is regisztrálnom kell az elektronikus számlára?

Ha az előfizetői adatok megegyeznek, és az új előfizetés is a már meglévő folyószámládra került, nincs teendőd, a soron következő hónapban valamennyi előfizetés díjáról egy elektronikus számlát kapsz.

Fontos információ, hogy több - otthoni és/vagy mobil - előfizetés esetén javasoljuk, hogy Telekom fiókodhoz add hozzá az összes előfizetésed, mert egyszerűen, egy felületen kezelheted otthoni és mobil számláidat a Telekom fiók azonosítód (mobil hívószámod, e-mail-címed, vagy Facebook profilod) és a jelszó megadása után.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2019. július 9.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!