GYAKORI KÉRDÉSEK

Vásárolhatok meglévő, havi díjas hívószámomhoz új mobiltelefont, ha az előfizetés más nevén van?

Amennyiben lejárt az előfizetésre vállalt határozott idejű szerződésed, az alábbi módokon vásárolhatsz új készüléket a hívószám megtartásával.

Online vásárláskor a készülékrendelést bárki feladhatja, aki meg tudja adni az érintett hívószámra kiküldött egyszer használatos jelszót.
Fontos azonban, hogy a megrendelt készüléket (új havidíjas előfizetés, meglévő előfizetéshez új készülék vásárlása, Domino készülékcsomag) csak az előfizető veheti át az üzleteinkben, a GLS futárszolgálattól, vagy a Pick Pack Pontokban egyaránt! Az előfizető akadályoztatása esetén kizárólag ügyvéd, vagy közjegyző által hitelesített, érvényes meghatalmazást fogadunk el.

Személyes vásárlás esetén ugyanúgy szükség van az előfizető jelenlétére, illetve az üzleteinkben lehetőségetek van az előfizetői adatok módosítására is, hogy a későbbiekben a vásárlás és szerződésmódosítás még egyszerűbb legyen.
Az előfizető adatainak módosítását csak személyesen, ügyintézési díj ellenében kérheted üzleteinkben.

Honlapunkon időpontot is foglalhatsz a Hozzád legközelebb eső üzletünkbe, így minimálisra csökken a várakozási idő.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Fontos, hogy az előfizetői adatok módosítása a közös előfizetőhöz kapcsolódó kedvezményeket (Telekom kedvezmény) befolyásolhatja, így ezeket a módosításkor szintén érdemes figyelembe venned.

Utoljára frissítve: 2019. július 1.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!