GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan kezelhetem együtt Telekomos előfizetéseimet?

A Telekom fiókkal egyszerűbbé válik az ügyintézés, hiszen minden Telekom - otthoni és mobil (havi díjas és Domino is) - előfizetés egyben, külön jelszavak és azonosítók nélkül kezelhető.
A fiókkal lehetőség nyílik a családtagok és/vagy a vállalkozás előfizetéseinek együttes kezelésére is.

  • Miután, mobiltelefonszámoddal, Facebook fiókkal vagy e-mail címmel létrehoztad és bejelentkeztél a Telekom fiókba, az Előfizetéseim/Előfizetéseim listája menüpontban az "Előfizetés hozzáadása" linkre kattintva kapcsolhatsz előfizetéseket a fiókhoz.
  • A későbbiekben bejelentkezés után az "Előfizetéseim" oldalon valamennyi Telekom fiókhoz kapcsolt előfizetés megjelenik.
  • A hozzáadott előfizetésekkel kapcsolatos ügyintézést az előfizetések melletti "Ügyintézés" gomb megnyomásával kezdeményezheted.

A Telekom fiók felhasználási feltételeit ezen az oldalon olvashatod el.

Ráadásul a Telekom alkalmazással már bárhonnan, bármikor elérheted a Telekom fiókodhoz rendelt összes előfizetésed.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2019. november 7.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!