GYAKORI KÉRDÉSEK

Mennyi idő alatt javítják meg a készülékem?

A javítás ideje a hiba jellegétől függ. A gyártó kijelölt szakszervizeiben leadott készülékek javítási idejét az adott gyártó javítási lehetőségei határozzák meg, ami az azonnali készülékjavítástól a 15 napon belüli javítási határidőig lehetséges. A gyártóknak olyan megoldást kell biztosítaniuk, amely által lehetőség szerint 15 napon belül rendezni tudják a náluk jelentkező javítási igényeket.

A Telekom üzletekben leadott készülékek szervizelése nem a Magyar Telekomnál történik: a készüléket minden esetben továbbítjuk a gyártói márkaszerviznek, az ott végzett javítás várható ideje pedig 15 nap.

Amennyiben készülékedet valamelyik kijelölt Telekom üzletünkben adtad le javításra, úgy annak elkészültéről, a házhoz szállítás időpontjáról SMS-ben tájékoztatunk.

Az üzleteinkben, javításra leadott készülékekről a gyártó központi szervizétől illetve a +36 1 265 9479 hívószámon kérhetsz információt, ahol  kollégáink, munkanapokon 09:00–18:00 között állnak rendelkezésre.

Honlapunkon időpontot is foglalhatsz a Hozzád legközelebb eső üzletünkbe, így minimálisra csökken a várakozási idő.

Töltsd le az alkalmazást:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2019. július 11.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!