GYAKORI KÉRDÉSEK

Miért lett magasabb a havi számlám összege?

Több oka lehet annak, ha a havi számlád összege magasabb lett a korábban megszokottaktól. Ilyen lehet például:

Otthoni szolgáltatásoknál:

  • ha késedelmi kamatot, felszólítási díjat számítunk fel, mert - a beérkezési határidő után pár nappal kiküldött első díjmentes felszólítást követően  - a befizetésed nem érkezett meg hozzánk a második felszólítás lépés indításáig, amelynek díja már 750 Ft.
  • ha visszakapcsolási díjat számlázunk ki, mert késedelmes díjfizetés miatt korlátoztuk az előfizetésed,
  • ha filmet/filmeket kölcsönöztél a Videotékából,
  • ha olyan hívásirányba telefonáltál, amelyre a díjcsomagod vagy kiegészítő opciód biztosította kedvezmények nem terjednek ki,
  • eseménydíjas ügyintézésre került sor előfizetéseden (pl. átírás, áthelyezés, számcsere, fizetési könnyítés, személyesen, telefonon, vagy levél útján történt ügyintézési díjak számlázása, stb.)
  • ha igénybe vetted a Műszaki segítségnyújtás szolgáltatását.

Mobil szolgáltatásoknál:

  • ha késedelmi kamatot, felszólítási díjat számítunk fel, mert  - a beérkezési határidő után pár nappal kiküldött első díjmentes felszólítást követően  - a befizetésed nem érkezett meg hozzánk a második felszólítás lépés indításáig, amelynek díja már 750 Ft,
  • ha visszakapcsolási díjat számlázunk ki, mert késedelmes díjfizetés miatt korlátoztuk az előfizetésed,
  • ha havi számlád terhére vetted igénybe a Mobil Vásárlást (autópálya használat, parkolás, mozijegy vásárlás, stb.),
  • ha olyan hívásirányba telefonáltál, amelyre a díjcsomagod biztosította kedvezmények nem terjednek ki,
  • külföldi (jellemzően nem EU) hálózaton fogadtál, vagy indítottál hívásokat,
  • plusz szolgáltatást (pl. Készülékbiztosítás, Extra Net opció) választottál, melynek külön havi díja van,
  • eseménydíjas ügyintézésre került sor előfizetéseden (pl. előfizető váltás, számcsere, fizetési könnyítés, személyesen, telefonon, vagy levél útján történt ügyintézési díjak számlázása, stb.),
  • ha az adott hónapban éppen nem teljesítetted az e-Pack kedvezmény feltételeit,
  • ha igénybe vetted a Műszaki segítségnyújtás szolgáltatását,
  • ha elveszítetted a korábbi társkártyás jogosultságodat, akkor díjcsomagod központilag, az új mobil díjcsomagjaink egyikére váltjuk át. Az új díjcsomagodat online ügyfélszolgálatunkra vagy a Telekom alkalmazásba belépve is ellenőrizheted.

A fenti tételeket könnyedén ellenőrizheted a számlád/számláid segítségével. A számláidon való könnyebb eligazodás érdekében, figyelmedbe ajánljuk számlaismertetőinket.


A fentiek általános esetek, ha ezek közül egyik sem illik az adott számládra, és emiatt személyre szabott információra van szükséged, kérjük, hogy észrevételed/kérdésed ide kattintva küldd el Ügyfélszolgálatunknak, hogy érdemben a segítségedre lehessünk. Levélíráskor kérjük, válaszd a Számla/Egyenleg és számlamagyarázó kategóriákat.


Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2019. október 14.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!