GYAKORI KÉRDÉSEK

Online megtekintett aktuális forgalmamhoz képest a mobil havi számlán látható befizetendő végösszeg magasabb. Mi ennek az oka?

Az online ügyfélszolgálaton feltüntetett aktuális egyenleg mindig a nettó forgalmat mutatja, a kedvezmények és egyéb díjak, havi díj nélkül.

Ehhez képest a havi elszámolás végösszege mindig bruttó értékben jelenik meg.
A számlakészítésnél figyelembe vesszük a díjcsomagba foglalt valamennyi kedvezményből adódó jóváírást (pl. a havi díj lebeszélhetőséget és egyéb kedvezmények), és a lebeszélhető, felhasználható összegen felüli forgalom díjával kiegészítjük ezt.

Ha előfizetésedhez további kiegészítő, vagy eseménydíjas szolgáltatásokat is igénybe veszel, akkor azok díjával is megnövekszik a számla értéke.

Ha rendelkezel Elektronikus számla szolgáltatással, akkor a tételes elszámolást online, a Telekom előfizetéseim menübe lépve, pdf file-ban tekintheted meg. Pontos számlamagyarázatot a legegyszerűbben e-mailben kérhetsz, az előfizető saját kezű aláírását tartalmazó szkennelt vagy fotózott igény csatolásával.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).



Utoljára frissítve: 2019. augusztus 26.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!