GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan kapom meg a Telekom Wi-Fi Fon felhasználónevem és jelszavam?

Fontos!

Annak érdekében, hogy a Telekom Wi-Fi Fon hálózat használata még nagyobb élménnyel járjon, a szolgáltatás jelenleg átalakítás alatt van. Emiatt 2019. augusztus 1-je után a jelenlegi Telekom Wi-Fi Fon szolgáltatás a Telekom által biztosított hozzáféréssel (Alap és Prémium jogosultság) rendelkező felhasználók számára nem lesz elérhető.

A FON applikáción keresztül augusztus 1-jétől a felhasználó eszköze nem csatlakozik a FON HotSpot-okra a korábban Telekom által biztosított felhasználónévvel és jelszóval. Bármely FON HotSpot-hoz történő csatlakozási kísérlet pillanatában egy angol nyelvű csatlakozási hibaüzenettel jelezzük a FON applikációban a Telekom Wi-Fi FON szolgáltatás Telekom által biztosított hozzáférésének megszűnését. 

A Fon hálózathoz való egyéb csatlakozási lehetőségről és feltételeiről bővebb tájékoztatást ide kattintva találsz.


Amennyiben mobil díjcsomagodat 2017. március 24. előtt aktiváltad, abban az esetben a Telekom Wi-Fi Fon szolgáltatást folyamatosan biztosítjuk számodra akkor is, ha új havi díjas hang és adat csomagra váltasz át.

Amennyiben otthoni szolgáltatásod alapján jogosult vagy a Telekom Wi-Fi Fon igénybevételére, a használathoz szükséges azonosítókat postai levélben küldtük meg.
Ha a levelet elvesztetted, vagy elfelejtetted a felhasználó neved és jelszavad, kérjük, hogy hívd a 1414-es telefonszámunkat.

Utoljára frissítve: 2019. augusztus 2.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!