GYAKORI KÉRDÉSEK

Számláimat elektronikusan kapom, de más értesítési e-mail címet szeretnék megadni, ezt hol és hogyan módosíthatom?

Amennyiben Elektronikus számla szolgáltatásunkra regisztráltál és meglévő Telekom fiókoddal lépsz be az online önkiszolgáló ügyfélszolgálatra, akkor a számlaküldési e-mail címedet az alábbiak szerint módosíthatod:

  • a „Beállítások/Személyes adatok” menüpontban,
  • ha több előfizetést kezelsz a fiókodban, a felső legördülő listából válaszd ki az érintett előfizetést,
  • majd a "Számlázási szolgáltatások és beállítások" szekcióban,
  •  az "Elektronikus számla" sorban a "Beállítások" gombra kattintva,
  • a megjelenő oldalon változtasd meg a számlaküldési e-mail címedet.

Ha Díjnet regisztrációval rendelkezel, az e-mail cím módosítást a Díjnet oldalán, a belépést követően a Felhasználó adatai menüpontban végezheted el.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2019. augusztus 26.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!