GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit jelent az, hogy csak 10 db feltöltőkártyás előfizetésem lehet? Mit kell tennem, ha ennél több van?

Amennyiben jelenleg több mint 10 db feltöltőkártyás hangelőfizetésed van, az adategyeztetés során nyilatkoznod kell, hogy ezek közül melyeket kívánod megtartani. Javasoljuk, hogy a limit feletti Domino hangelőfizetéseidet váltsd át havi díjas előfizetésre.

Fontos, hogy a MOL Mobile és blue mobile szolgáltatásokat is a Magyar Telekom biztosítja, így azok is beleszámítanak a limitbe, a Domino adat SIM-ek viszont nem.

Ha MOL Mobile vagy blue mobile ügyfél vagy, az adategyeztetést online (itt vagy itt) és a 06 (80) 630-045 telefonszámon kezdeményezheted. A hívást arról a telefonszámról kell indítanod, amivel kapcsolatban egyeztetni szeretnél.

Utoljára frissítve: 2019. július 24.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!