GYAKORI KÉRDÉSEK

Mi történik, ha nem egyeztetem az adataimat?

A megadott határidő lejárta előtt figyelmeztettünk SMS-ben, hogy végezd el az adatellenőrzést az alábbi elérhetőségeink egyikén:

  • ide kattintva online,
  • a 06 (80) 630-045 telefonszámunkon, - ebben az esetben a hívást arról a telefonszámról kell kezdeményezned, amivel kapcsolatban egyeztetni szeretnél,
  • külföldről a +36 (30) 344-0861-es telefonszámunkon, - ebben az esetben is a hívást arról a telefonszámról kell kezdeményezned, amivel kapcsolatban egyeztetni szeretnél. A hívást a mindenkor érvényes roaming díjszabás szerint számlázzuk.
  • üzleteinkben.

Fontos tudnivaló, hogy az online és személyes ügyintézésnél is ott kell lenni nálad annak a SIM-kártyának - telefonba helyezve -, amellyel kapcsolatban egyeztetni szeretnél.

Az egyeztetés során az érintett hívószámra egyszer használatos jelszót küldünk ki, mellyel visszaigazolod, hogy az előfizetést valóban te használod.

Az online adategyeztetés előtt ide kattintva ellenőrizheted az azonosító okmányod érvényességét. Fontos, hogy a Telekommal történő adategyeztetést ez a lekérdezés nem váltja ki!

Fontos! Ha nem egyezteted adataidat ügyfélszolgálatunkon, az érintett előfizetésed megszűnik.

Utoljára frissítve: 2019. december 13.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!