GYAKORI KÉRDÉSEK

Mi a teendőm, ha nem regisztráltam határidőre, de szeretném megtartani a telefonszámomat?

A hatályos jogszabály értelmében azokat a Domino szerződéseket, amelyeken nem történik meg az adategyeztetés a megadott határidőre, meg kell szüntetnünk.

Azonban még egy ideig lehetőséget biztosítunk, hogy egy új Domino előfizetői szerződés megkötésével visszakaphasd a hívószámod. Ehhez azonban szükséges, hogy utólagosan elvégezd az adategyeztetést, a kiküldött egyedi kóddal :

  • online,
  • a 06 (80) 630-045-ös telefonszámon (07:00 és 22:00 óra között),
  • külföldről a +36 (30) 344-0861 telefonszámon,
  • üzleteinkben.

Az új előfizetői szerződés kötésével a jövőben is használhatod telefonodat, a korábbi hívószámod megtartásával.

Fontos, hogy a korábban választott szolgáltatások, kiegészítő opciók (pl. Maraton adatcsomag) nem kerülnek rá automatikusan az új előfizetésre, de a korábbi egyenleged természetesen felhasználható az új előfizetés keretében. Az új előfizetés maximum 72 órán belül lesz aktív a régi telefonszámon.

Utoljára frissítve: 2019. július 3.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!