GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan működik a hívásátirányítás, hívásvárakoztatás és hangposta szolgáltatás a MultiSIM szolgáltatás esetén?

  • Az átirányítási logikákat (bármilyen hívásátirányítás, hívásvárakoztatás, hívástartás) csak a Fő SIM-kártyán lehet beállítani - feltétel nélkül -, és az ott beállított szabály érvényesül a MultiSIM-ekre is.
  • Ha a Fő SIM-kártyán a hívásvárakoztatás szolgáltatás be van kapcsolva, és a Fő SIM-kártyán beszélsz éppen, akkor a következő hívás a Fő SIM-kártyán tud kicsengeni.
  • Ha a Fő SIM-kártyán a hívástartás szolgáltatás be van kapcsolva, akkor lehetséges az aktuális hívást tartásba tenni, átvenni az új hívást, vagy a hívásokat utána konferenciahívásban egyesíteni.
  • Ha a Fő SIM-kártyán a hívásvárakoztatás szolgáltatás be van kapcsolva, és a MultiSIM-et használó készüléken beszélsz éppen, akkor a bejövő hívást nem fogja tudni jelezni készüléked, azaz nem tud kicsengeni. Ez alapján, hívástartás és konferenciahívásban történő hívásegyesítés sem lesz lehetséges, ha a MultiSIM-en beszélsz éppen.
  • A MultiSIM-ek egymás közötti működése nem számít átirányításnak.
  • A hangposta értesítő SMS üzenete csak a Fő SIM-re érkezik meg.

Utoljára frissítve: 2019. október 14.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!