GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan módosíthatom a mobil előfizetésemhez tartozó számlaküldési címemet?

Online ügyfélszolgálatunkon nincs lehetőség a számlafizető címének módosítására.

Amennyiben változott a postázási címed, azt legegyszerűbben e-mailben jelezheted, az Ügyintézés/Szerződésmódosítás kategóriát választva és az előfizető saját kézjegyével ellátott igényt csatolva.

Annak érdekében, hogy számláidat mindig időben, és tartózkodási helyedtől függetlenül megkapd, javasoljuk, hogy regisztrálj az Elektronikus számla szolgáltatásunkra, vagy a Díjnet oldalára.

A Díjnet regisztrációhoz szükséges adatok mobil előfizetés esetén:

  • MT azonosító,
  • Folyószámlaszám,
  • Számlaszám (3 hónapnál nem régebbi),
  • Megjelenési név.

Amennyiben már rendelkezel 6 jegyű folyószámla szintű jelszóval, akkor azt a Díjnet oldalán a következő lépésben szintén meg kell adnod.

Az elektronikus számlaküldés előnye, hogy a sikeres regisztráció után készült hiteles elektronikus számlákat már az online ügyfélszolgálatunkon, vagy a Díjnet weboldalán tekintheted meg. A számla elkészítéséről minden hónapban e-mail értesítést küldünk.

Online ügyfélszolgálatunkon, a Személyes adatok menüpontban, a nem módosítható számlaküldési cím alatt a korábban megadott kiszállítási címek jelennek meg.

Utoljára frissítve: 2019. október 16.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!