ELŐFIZETŐ ÁLTAL KÉRT SET TOP BOX CSERE

Ügyfeleinknek abban az esetben, ha IPTV-szolgáltatásukhoz Felvétel opciót rendelnek set top box cserére van szükségük. A jövőben az ilyen jellegű set top box cseréket már bárki – Telekom szakértőink segítsége nélkül – egyszerűen, gyorsan elvégezheti otthonában.

Hogyan vehetem igénybe?

  • A Felvétel opció megrendelésekor
  • Telefonos ügyfélszolgálatunkon, a Magyar Telekom hálózatából díjmentes 1414-es telefonszámon
  • Telekom üzleteinkben

Hogyan történik a beüzemelés?

  • Jelezd set top box cserére vonatkozó igényedet ügyfélszolgálatainkon, a 1414-es telefonszámon vagy bármelyik Telekom üzletünkben.
  • Az igény feldolgozását követően a GLS futárszolgálat 3 munkanapon belül kiszállítja az új set top box-ot.
  • A kiszállításra alapesetben reggel 8 óra és délután 5 óra között kerül sor. A csomagküldő szolgálat az IPTV szolgáltatás telepítési címére szállítja ki a készüléket, ami nem jár többletköltséggel. Az időpont további egyeztetése, módosítása, a kiszállítási cím megváltoztatása a szolgáltatás választását követően már csak a futárszolgálaton keresztül bonyolítható.
  • Miután átvetted az új készülékedet az ahhoz mellékelt használati útmutató alapján azonnal be is üzemelheted saját magad a set top box-ot

Mit tartalmaz a csomag?

Nem sikerült beüzemelned készülékedet, vagy további kérdéseid lennének a beüzemeléssel kapcsolatban?

Hívd 8 és 20 óra között a díjmentes 06 80 40 40 50-es telefonszámot, ahol kollégáink segítenek megválaszolni kérdéseidet, illetve ügyfélszolgálatunkon kérheted Szerelési opciónkat is 0 Ft-ért, így Telekom szakértőink végzik el a set top box cseréjét.

Régi készülék visszaküldése

Futárral történő feladás

  • http://www.telekom.hu/eszkozvisszaszallitas weboldalon – megadva az eredeti GLS csomagszámot, amelyet az új set top box csomagolásán fóliára matricázva találsz – kérheted régi készüléked elszállítását otthonodból, vagy akár az eredeti címet módosítva a munkahelyedről, ahogyan neked kényelmes.
  • Kérjük, hogy a régi készüléket, annak tápegységét és a távirányítóját abba a dobozba helyezd vissza, amelybe az újat kaptad, majd csomagold be a dobozban található „Set top box visszaküldési tájékoztatóval” együtt.
  • A díjmentes futárral történő visszaküldésre 8 munkanap áll rendelkezésedre

Postai úton történő feladás

  • Amennyiben régi készülékedet postán szeretnéd visszaküldeni, feladhatod bármely csomagfeladási lehetőséget kínáló postahelyen, a Telekom által biztosított dobozban 8 munkanapon belül. A csomagra csak az IPTV szolgáltatásra vonatkozó MT-ügyfél-azonosítót kell ráírnod, amelyet számlád első oldalán találsz meg.
  • Kérjük, hogy a régi készüléket, annak tápegységét és a távirányítóját is helyezd be a dobozba, majd csomagold be a dobozban található „Set top box visszaküldési tájékoztatóval” együtt.
  • A postai szolgáltatás díjmentes.

Fontos!
Abban az esetben, ha az előírt határidőn belül nem érkezik vissza részünkre a régi készülék, továbbá annak tápegysége és távirányítója, akkor a TV ÁSZF 12.2. pontja alapján átalány-kártérítést számolunk fel.

Egyszerűbb online ügyintézés Telekom fiókkal

Ismerd meg és hozd létre Telekom fiókodat, melyhez csak az e-mail címedre vagy Facebook fiókodra van szükség!

További információ