HOZD ÁT MOBILSZÁMODAT A TELEKOMHOZ!

Válassz kedvező ajánlataink közül, és használd meglévő hívószámodat az országot lefedő 4G hálózatunkon.

Hozd át a számodat, és extra kedvezményt adunk több készülékünk akciós árából!

részletek
uzletben_atkoto.png

Foglalj időpontot üzletünkbe!

Kezdeményezzed a számhordozást kényelmesen, sorban állás nélkül, amikor neked megfelelő.

Ha szeretnéd áthozni a számodat, győződj meg a következőkről

  • Legalább 30 napja aktivált SIM-kártyával, havi díjas (számlás) vagy feltöltőkártyás előfizetéssel rendelkezel jelenlegi szolgáltatódnál.
  • A jelenlegi szolgáltatódnál nincs 30 napnál régebben lejárt számlatartozásod.
  • Te vagy a hordozandó szám előfizetője és a számlafizetője is.

Hogyan történik a számhordozás?

Igényeid alapján megkötjük a számodra legmegfelelőbb mobil-előfizetést

Lehet havi díjas vagy feltöltőkártyás, amilyet választasz. Munkatársunktól kapsz egy SIM-kártyát, és ha vásárolsz készüléket, akkor azt is átveheted.

A kezdeményezésedet követően 1 napon belül benyújtjuk a jelenlegi szolgáltatódhoz a számhordozási kérelmet.

Ettől eltérő időpontot is kérhetsz, ha neked úgy kényelmesebb.
A jelenlegi szolgáltatód válaszáról a munkanapon 16 óráig benyújtott számhordozási igény esetén a benyújtástól számított 2 munkanapon belül, egyéb esetben 3 munkanapon belül SMS-ben értesítünk.

Az igénybejelentésedtől számított 2 munkanapon belül, a számátadási időablakban megvalósul a szolgáltató váltás.

Ez munkanapokon 20-24 óra között, egy előre egyeztetett napon lehet, ez idő alatt a szolgáltatás szünetelhet. Ekkor a hívószámod a mostani szolgáltatónál megszűnik, a Telekomnál aktiválódik. Ekkor kell a készülékedbe helyezni a Telekom SIM-kártyát.

Mit tegyél, ha elutasították számhordozási kérelmedet?

Ha a jelenlegi szolgáltatód elutasítja a számhordozási igényedet, erről SMS-ben kapsz értesítést, és az üzenetben tájékoztatunk az elutasítás okáról is. Az elutasítás két legfőbb oka tartozás vagy adat eltérés szokott lenni. Ilyen esetben fel kell keresned szolgáltatódat, hogy a tartozásról vagy az eltérő adatokról egyeztethess.

Sikertelen számhordozás esetén, amennyiben vásároltál készüléket és szerződtél velünk, telefonon értesítünk a szükséges teendőkről.

uzletben_atkoto.png

Foglalj időpontot üzletünkbe

Igényeld a számhordozást kényelmesen, sorban állás nélkül.