megrendelés lemondása, módosítása, nyomonkövetése

Rendelés módosítása

Ha már elküldted a rendelésed, két lehetőséged van a rendelés módosítására:

Fontos! A rendelés módosítsra csak abban az esetben van lehetőséged, amennyiben az átvételi módnál a GLS futárszolgáttal történő házhozszállítást választottad és a szállítási címet szeretnéd megváltoztatni. Minden más módosításai kérelem esetén a megrendelésed törlésre kerül és új megrendelést kell feladnod.

E-mailen

Írd meg módosítási szándékod és a vásárlás adatait (rendelés számát, készülék típusát) a webshop@telekom.hu e-mail-címre.

Telefonon

Készítsd elő rendelésed adatait, és hívd az 1414-es telefonszámot (a Telekom belföldi hálózatából éjjel-nappal ingyenesen hívható).

Rendelés lemondása

Amennyiben még nem küldtük ki a terméket, lemondhatod rendelésed:

E-mailen

Írd meg lemondási szándékod a webshop@telekom.hu e-mail-címre a vásárlás adatival együtt.

Telefonon

Készítsd elő rendelésed adatait, és hívd az 1414-es telefonszámot (a Telekom belföldi hálózatából éjjel-nappal ingyenesen hívható).

Amennyiben már postázott rendelésed szeretnéd lemondani:

A terméket ne vedd át a futártól. Ha a termék már meg is érkezett, 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól.

Rendelésed alakulásáról kétféleképpen értesülhetsz:

  • Honlapunkon belépés után: a Rendelések, készletértesítő menüpontban
  • Telefonon: belföldön a Telekom hálózatából éjjel-nappal ingyenesen hívható 1414-es számon

Rendeléskövetés honlapunkon belépés után a Rendelések, készletértesítő menüpontban megtekintheted folyamatban lévő rendeléseid részleteit, a rendelés állapotát és a várható kiszállítási időpontot.

Rendelés módosítása

Ha már elküldted a rendelésed, két lehetőséged van a rendelés módosítására:

Fontos! A rendelés módosítsra csak abban az esetben van lehetőséged, amennyiben az átvételi módnál a GLS futárszolgáttal történő házhozszállítást választottad és a szállítási címet szeretnéd megváltoztatni. Minden más módosításai kérelem esetén a megrendelésed törlésre kerül és új megrendelést kell feladnod.

E-mailen

Írd meg módosítási szándékod és a vásárlás adatait (rendelés számát, készülék típusát) a webshop@telekom.hu e-mail-címre.

Telefonon

Készítsd elő rendelésed adatait, és hívd az 1414-es telefonszámot (a Telekom belföldi hálózatából éjjel-nappal ingyenesen hívható).

Rendelés lemondása

Amennyiben még nem küldtük ki a terméket, lemondhatod rendelésed:

E-mailen

Írd meg lemondási szándékod a webshop@telekom.hu e-mail-címre a vásárlás adatival együtt.

Telefonon

Készítsd elő rendelésed adatait, és hívd az 1414-es telefonszámot (a Telekom belföldi hálózatából éjjel-nappal ingyenesen hívható).

Amennyiben már postázott rendelésed szeretnéd lemondani:

A terméket ne vedd át a futártól. Ha a termék már meg is érkezett, 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól.