Tudnivalók költözéshez

Ha még nem rendelkezel Telekom otthoni szolgáltatásokkal, és az új lakásban sem tudod átvenni a korábbi lakó szolgáltatásait, nézz körül honlapunkon és válassz akciós csomagjaink közül!

Miért érdemes magaddal vinned szolgáltatásaidat?
  • Nem változik e-mail-címed és weboldalad címe (kivéve egyes műszaki hozzáférés típus váltással járó esetekben),
  • továbbra is a már mindenki által jól ismert telefonszámon leszel elérhető,
  • a megszokott szolgáltatásaidat használhatod.

Az egyes szolgáltatások elérhetősége területenként eltérő lehet.

Mire figyelj oda költözés előtt?

  • Telefonszám megtartása csak adott körzeten belül lehetséges.
    Azonos primer körzeten vagy díjkörzeten belüli költözés esetén, amennyiben nem szükséges a műszaki hozzáféréstípust is megváltoztatni, megtarthatod a telefonszámodat. Ha például Székesfehérvárról Bodajkra költözöl, akkor meglévő 22-es körzetszámú telefonszámodat magaddal viheted az új címre.
    Kivételt képez a 23-as és a 26-os primer körzet, melyekben a saját számos áthelyezésre primer körzeten belül is csak akkor kerülhet sor, ha a régi és az új felszerelési hely is azonos agglomerációs vagy agglomeráción kívüli besorolásba esik, azaz egy díjkörzetben van. A körzetszámokról és szolgáltatási területekről tájékozódhatsz a szolgáltatási területek oldalunkon.
  • Internet előfizetésedhez tartozó e-mail-címeiden lévő leveleidet, valamint honlapodat a költözés megkezdése előtt mentsd el, mert a szolgáltatás áthelyezés során előfordulhat, hogy ezek megsérülnek vagy elvesznek. Amennyiben ehhez segítségre van szükséged, figyelmedbe ajánljuk Szuperszerviz szolgáltatásunkat.
  • Meglévő szolgáltatásaidhoz használt eszközeidet vidd magaddal az új lakásba, ahol kollégáink beüzemelik, mert így például felvétel opciós IPTV-előfizetés esetén a vevőegységedre rögzített felvételeid megmaradnak (csak abban az esetben, ha IPTV-előfizetésed volt és az új címen is IPTV-előfizetést választottál). Azokat az eszközöket, melyekre az új lakásban nem lesz szükséged, leadhatod a szerelést végző kollégáinknak.
  • Ha meglévő szolgáltatásaidtól eltérő csomagot vagy műszaki hozzáférés típust választasz, a szolgáltatások hűségideje az új címen minden esetben újraindul, és a régi címen esetleg fennmaradó hűségidő szankciók nélkül megszűnik, ebben az esetben változhat a telefonszámod és az e-mail-címed is.
  • Az áthelyezés elindításához előfizetőnek nem lehet rendezetlen tartozása a Magyar Telekom felé. Egyenlegedett ellenőrizheted és számlatartozásodat rendezheted belépés után a honlapunkon keresztül vagy Telekom üzleteinkben személyes ügyintézéskor.

Miért érdemes átvenned a korábbi lakó szolgáltatásait?

Így azonnal használható lesz az összes, már a lakásban működő szolgáltatás.

Hogyan tudod az átírást elintézni?

  • Telefonos ügyfélszolgálaton keresztül (1414)
    Kollégánkkal történő telefonos ügyintézés során az átadó és az átvevő ügyfélnek is be kell azonosítania magát.
  • Személyesen Telekom üzletekben
    Az ügyintézéshez az átadó és az átvevő ügyfélnek is személyesen meg kell jelennie.

A gördülékeny ügyintézéshez fontos, hogy se az átadó, se az átvevő előfizetőnek ne legyen rendezetlen tartozása a Magyar Telekom felé.

ico_uzletkereso_84.svg

Személyes ügyintézés sorban állás nélkül

Keresd meg egyszerűen a hozzád legközelebbi Telekom üzletet a Telekom alkalmazásban, és foglalj időpontot!

Tipp:

  • Saját nevedben vedd igénybe szolgáltatásainkat az albérletben is, mert így később könnyedén magaddal viheted, ha másik albérletbe vagy saját lakásba költözöl!

A szolgáltatások áthelyezésének díjáról az aktuális Általános Szerződési Feltételekből tájékozódhatsz.