Költözök, mit tegyek?

Ha új otthonba költözöl, meglévő Telekom szolgáltatásaidat is magaddal viheted.

Miért érdemes megtartani a szolgáltatást költözés alkalmával?

  • Mert azonos technológia esetén, a megszokott módon és minőségben veheted igénybe eddigi szolgáltatásaidat,
  • nem változik az e-mail-címed,
  • megmaradhatnak az IPTV felvételeid.

Nézd meg, hogy az új címen milyen Telekom szolgáltatást érhetsz el:
Megnézem

Ha költözés során a meglévő Telekom előfizetéseidet szeretnéd az új otthonodban is használni, az alábbi lépéseket kell követned:

icon-01.svg

Jelezd nálunk költözési szándékodat.

icon-02.svg

Válaszd ki az új címen elérhető szolgáltatásokat.

icon-03.svg

Időpontot egyeztetünk.

icon-04.svg

Az új címen bekötjük, a régi címen pedig megszüntetjük a szolgáltatást.

Jelezd nálunk költözési szándékodat.

A gördülékeny áthelyezés érdekében a költözés előtt kb. 1-2 héttel keress meg minket az alábbi elérhetőségek egyikén:

  • Személyesen Telekom üzletben
    Foglalj időpontot valamelyik üzletünkbe.
  • Telefonos ügyfélszolgálatunkon
    Hívd a 1414-es telefonszámunkat.
  • Írásban
    Küldd el honlapunkról a kitöltött és aláírt igénylőlapot. A levélíró felületen válaszd az Ügyintézés/Szerződésmódosítás kategóriákat.

Válaszd ki az új címen elérhető szolgáltatásokat.

Még az egyezetetés során ellenőrizzük, hogy az új címen elérhető-e a jelenlegi szolgáltatásod:

  • Ha ugyanazok a díjcsomagok érhetők el: változatlan feltételekkel tudod áthelyeztetni a szolgáltatásaidat, azaz változatlan minőségben és áron használhatod.
  • Csak kisebb díjcsomag érhető el: Ha kéred, ilyenkor is bekötjük az elérhető szolgáltatást, de lehetőséged van az áthelyezéstől elállni is. Ilyenkor a régi címen címen tovább szolgáltatunk, melyet lemondhatsz.
  • Ha nem tudunk szolgáltatást biztosítani az új címen: akkor a szolgáltatás átírása vagy lemondása közül választhatsz.

Időpontot egyeztetünk.

Kollégánk telefonon fog megkeresni, hogy mikor alkalmas a szolgáltatás beszerelése.

Az új címen bekötjük, a régi címen pedig megszüntetjük a szolgáltatást.

Bekötéskor műszaki kollégánk újra ellenőrzi az elérhető szolgáltatásokat, majd beszereli a helyszínen elérhető és kért szolgáltatást. Ezzel egyidejűleg a régi címen megszűnik a szolgáltatás.

Meglévő szolgáltatásaidhoz használt eszközeidet (pl. modem, set top box) magaddal kell vinned az új otthonodba, ahol kollégáink beüzemelik, vagy szükség esetén cserélik.

Felvétel opciós IPTV-előfizetés esetén a vevőegységedre rögzített felvételeid megmaradnak (csak abban az esetben, ha IPTV-előfizetésed volt és az új címen is IPTV-előfizetést választottál). Azokat az eszközöket, melyekre az új lakásban nem lesz szükséged, a beüzemelés során kollégánk átveszi tőled.
Egyéb esetben mit kell tennem az eszközeimmel költözéskor?

TIPP!

Már az új otthonod keresésekor te is megnézheted oldalunkon, hogy milyen szolgáltatás lesz majd számodra elérhető és megfelelő.

Ne felejtsd el a költözési igényed leadásakor módosíttatani otthoni és mobil szolgáltatásodhoz kapcsolódó levelezési/számlaküldési címedet, hogy számláidat és értesítéseinket biztosan megkapd költözés után is.

Mennyibe fog kerülni?

Az áthelyezés egyszeri díja technológiánként1 1990 Ft.


Az áthelyezés díjtartozás esetén nem lehetséges. Egyenlegedet ellenőrizheted és számlatartozásodat rendezheted honlapunkon.

Költözés esetén ne felejtsd el mobil szolgáltatásod számlázási címét átíratni az új címre!

Hol intézheted az átírást?

  • Online űrlapunkon keresztül
    Töltsd ki online űrlapunkat és a legördülő listából válaszd ki az „Ügyintézés” kategória „Szerződésmódosítás” alkategóriáját, majd szkenneld be és csatold az előfizető saját kézjegyével ellátott igényét.
  • Személyesen Telekom üzletben
    Foglalj időpontot valamelyik üzletünkbe.

TIPP!

Annak érdekében, hogy számláidat mindig időben, és tartózkodási helyedtől függetlenül megkapd, javasoljuk, hogy regisztrálj az Elektronikus számla szolgáltatásunkra vagy a Díjnet oldalára.

Ha költözés során a meglévő Telekom előfizetéseidet szeretnéd az új otthonodban is használni, az alábbi lépéseket kell követned:

icon-01.svg

Jelezd nálunk költözési szándékodat.

icon-02.svg

Válaszd ki az új címen elérhető szolgáltatásokat.

icon-03.svg

Időpontot egyeztetünk.

icon-04.svg

Az új címen bekötjük, a régi címen pedig megszüntetjük a szolgáltatást.

Jelezd nálunk költözési szándékodat.

A gördülékeny áthelyezés érdekében a költözés előtt kb. 1-2 héttel keress meg minket az alábbi elérhetőségek egyikén:

  • Személyesen Telekom üzletben
    Foglalj időpontot valamelyik üzletünkbe.
  • Telefonos ügyfélszolgálatunkon
    Hívd a 1414-es telefonszámunkat.
  • Írásban
    Küldd el honlapunkról a kitöltött és aláírt igénylőlapot. A levélíró felületen válaszd az Ügyintézés/Szerződésmódosítás kategóriákat.

Válaszd ki az új címen elérhető szolgáltatásokat.

Még az egyezetetés során ellenőrizzük, hogy az új címen elérhető-e a jelenlegi szolgáltatásod:

  • Ha ugyanazok a díjcsomagok érhetők el: változatlan feltételekkel tudod áthelyeztetni a szolgáltatásaidat, azaz változatlan minőségben és áron használhatod.
  • Csak kisebb díjcsomag érhető el: Ha kéred, ilyenkor is bekötjük az elérhető szolgáltatást, de lehetőséged van az áthelyezéstől elállni is. Ilyenkor a régi címen tovább szolgáltatunk, melyet lemondhatsz.
  • Ha nem tudunk szolgáltatást biztosítani az új címen: akkor a szolgáltatás átírása vagy lemondása közül választhatsz.

Időpontot egyeztetünk.

Kollégánk telefonon fog megkeresni, hogy mikor alkalmas a szolgáltatás beszerelése.

Az új címen bekötjük, a régi címen pedig megszüntetjük a szolgáltatást.

Bekötéskor műszaki kollégánk újra ellenőrzi az elérhető szolgáltatásokat, majd beszereli a helyszínen elérhető és kért szolgáltatást. Ezzel egyidejűleg a régi címen megszűnik a szolgáltatás.

Meglévő szolgáltatásaidhoz használt eszközeidet (pl. modem, set top box) magaddal kell vinned az új otthonodba, ahol kollégáink beüzemelik, vagy szükség esetén cserélik.

Felvétel opciós IPTV-előfizetés esetén a vevőegységedre rögzített felvételeid megmaradnak (csak abban az esetben, ha IPTV-előfizetésed volt és az új címen is IPTV-előfizetést választottál). Azokat az eszközöket, melyekre az új lakásban nem lesz szükséged, a beüzemelés során kollégánk átveszi tőled.
Egyéb esetben mit kell tennem az eszközeimmel költözéskor?

TIPP!

Már az új otthonod keresésekor te is megnézheted oldalunkon, hogy milyen szolgáltatás lesz majd számodra elérhető és megfelelő.

Ne felejtsd el a költözési igényed leadásakor módosíttatani otthoni és mobil szolgáltatásodhoz kapcsolódó levelezési/számlaküldési címedet, hogy számláidat és értesítéseinket biztosan megkapd költözés után is.

Mennyibe fog kerülni?

Az áthelyezés egyszeri díja technológiánként1 1990 Ft.


Az áthelyezés díjtartozás esetén nem lehetséges. Egyenlegedet ellenőrizheted és számlatartozásodat rendezheted honlapunkon.

Ha költözés során a meglévő Telekom előfizetéseidet szeretnéd az új otthonodban is használni, az alábbi lépéseket kell követned:

icon-01.svg

Jelezd nálunk költözési szándékodat.

icon-02.svg

Válaszd ki az új címen elérhető szolgáltatásokat.

icon-03.svg

Időpontot egyeztetünk.

icon-04.svg

Az új címen bekötjük, a régi címen pedig megszüntetjük a szolgáltatást.

Jelezd nálunk költözési szándékodat.

A gördülékeny áthelyezés érdekében a költözés előtt kb. 1-2 héttel keress meg minket az alábbi elérhetőségek egyikén:

  • Személyesen Telekom üzletben
    Foglalj időpontot valamelyik üzletünkbe.
  • Telefonos ügyfélszolgálatunkon
    Hívd a 1414-es telefonszámunkat.
  • Írásban
    Küldd el honlapunkról a kitöltött és aláírt igénylőlapot. A levélíró felületen válaszd az Ügyintézés/Szerződésmódosítás kategóriákat.

Válaszd ki az új címen elérhető szolgáltatásokat.

Még az egyezetetés során ellenőrizzük, hogy az új címen elérhető-e a jelenlegi szolgáltatásod:

  • Ha ugyanazok a díjcsomagok érhetők el: változatlan feltételekkel tudod áthelyeztetni a szolgáltatásaidat, azaz változatlan minőségben és áron használhatod.
  • Csak kisebb díjcsomag érhető el: Ha kéred, ilyenkor is bekötjük az elérhető szolgáltatást, de lehetőséged van az áthelyezéstől elállni is. Ilyenkor a régi címen címen tovább szolgáltatunk, melyet lemondhatsz.
  • Ha nem tudunk szolgáltatást biztosítani az új címen: akkor a szolgáltatás átírása vagy lemondása közül választhatsz.

Időpontot egyeztetünk.

Kollégánk telefonon fog megkeresni, hogy mikor alkalmas a szolgáltatás beszerelése.

Az új címen bekötjük, a régi címen pedig megszüntetjük a szolgáltatást.

Bekötéskor műszaki kollégánk újra ellenőrzi az elérhető szolgáltatásokat, majd beszereli a helyszínen elérhető és kért szolgáltatást. Ezzel egyidejűleg a régi címen megszűnik a szolgáltatás.

Meglévő szolgáltatásaidhoz használt eszközeidet (pl. modem, set top box) magaddal kell vinned az új otthonodba, ahol kollégáink beüzemelik, vagy szükség esetén cserélik.

Felvétel opciós IPTV-előfizetés esetén a vevőegységedre rögzített felvételeid megmaradnak (csak abban az esetben, ha IPTV-előfizetésed volt és az új címen is IPTV-előfizetést választottál). Azokat az eszközöket, melyekre az új lakásban nem lesz szükséged, a beüzemelés során kollégánk átveszi tőled.
Egyéb esetben mit kell tennem az eszközeimmel költözéskor?

TIPP!

Már az új otthonod keresésekor te is megnézheted oldalunkon, hogy milyen szolgáltatás lesz majd számodra elérhető és megfelelő.

Ne felejtsd el a költözési igényed leadásakor módosíttatani otthoni és mobil szolgáltatásodhoz kapcsolódó levelezési/számlaküldési címedet, hogy számláidat és értesítéseinket biztosan megkapd költözés után is.

Mennyibe fog kerülni?

Az áthelyezés egyszeri díja technológiánként1 1990 Ft.


Az áthelyezés díjtartozás esetén nem lehetséges. Egyenlegedet ellenőrizheted és számlatartozásodat rendezheted honlapunkon.