Telefonon

Hívd ügyfélszolgálati telefonszámainkat az év bármely napján, 0-24 óráig, a Telekom magyarországi mobilhálózatából díjmentesen. Számos ügyet elintézhetsz az önkiszolgáló ügyfélszolgálaton, valamint ügyintézőink is készséggel állnak rendelkezésedre.

Mit intézhetsz el telefonon?

1777_szurke
Egyenleglekérdezés, feltöltés
Díjcsomagok, szolgáltatások
Átváltás havidíjas előfizetésre
1430_szurke
Önkiszolgáló ügyfélszolgálat, díjcsomagváltás és tudakozó
Akciók és vásárlási tudnivalók megismerése
Domino szolgáltatások megismerése és megrendelése
Számlafeltöltés és díjcsomagok megismerése
Műszaki beállítások és segítségkérés
Lopott, elvesztett kártya felfüggesztése
Kedvezményes készülékcsere és Kapcsolat program

Az ügyintézéshez szükség van 5 számjegyből álló jelszavadra, melyet Domino kártya esetén a 1777-es számon hozhatod létre. A szerződés szintű jelszó biztosítja a telefonon keresztül történő azonosítást és az ügyintézés lehetőségét akár ügyintézőnknél, akár automatánkon keresztül. A jelszót személyes adatként kezeljük, kérjük, Te is kezeld bizalmasan! Amennyiben elfelejtetted a jelszavad, a belépés után honlapunkon vagy személyesen Telekom üzleteinkben, illetve valamely Partner üzletünkben van lehetőséged új jelszó megadására

Szolgáltatás

Díj a Call Centerben történő ügyintézéskor

Díjcsomagváltás

700 Ft/előfizetés

Jelszómódosítás1

250 Ft/alkalom

PUK kód lekérdezése1

300 Ft/alkalom

1 Platina kedvezményjogosultsági szinttel rendelkező előfizetők számára díjmentes.