Stratégia

A távközlési iparág világszerte jelentős változáson megy keresztül. A nemzetközi trendek az integrált távközlési, információs, média és szórakoztató piac irányába mutatnak. Ezek a trendek a helyi sajátosságokkal együtt új környezetet hoznak létre gazdasági rendszerünkben az infrastruktúra, a szolgáltatások és az új üzleti modellek tekintetében egyaránt.

Összpontosított stratégiai erőfeszítéseinknek köszönhetően 2014 második negyedévében a Magyar Telekom megtartotta vezető pozícióját a magyarországi vezetékes, mobil, internet és ICT üzleti területeken. A bizonytalan makrogazdasági és piaci helyzet ellenére javult az ügyfélmegtartási képességünk és jelentős mennyiségi növekedést értünk el. Fokozatosan bővítettük továbbá hálózati és ügyfél-kiszolgálási képességeinket, proaktívan kiaknázva különböző partnerkapcsolati modelleket is. A külső környezet változásai fokozottan arra késztetnek bennünket, hogy üzletmenetünkben és ügyfélkiszolgálásunkban új szemléletmódot alkalmazzunk.

Folytatjuk átalakulásunkat egy diverzifikált szolgáltató vállalat irányába stratégiai fókuszaink mentén, célunk az alaptevékenység megújítása, fokozása és kiterjesztése, amely a bevétel növekedéssel párhuzamosan egy agilisabb szervezet kialakítását segíti elő. Középtávú stratégiai célunk, hogy hatékonyabb és agilis szervezetté váljunk, termék és szolgáltatásportfoliónkat egyszerűsítsük, és fokozzuk folyamataink automatizálását. Integrált szolgáltatóként továbbra is különleges ügyfélélményt nyújtunk ügyfeleinknek vezető márkánk és kiváló technológiánk segítségével.

A változó ügyféligények, a technológiai fejlődés és az új üzleti modellek előtt járva új kompetenciáink mentén kihasználjuk képességeinket, hogy vezető szerephez jussunk az otthonok digitális kiszolgálásában a fogyasztók és a partnerek számára egyaránt. Az alaptevékenységeken kívüli területek, mint például az energia, az e-egészségügy, a pénzügyi és biztosítási szolgáltatások az ügyfelek megtartását szolgálják és új bevételi forrásokat jelentenek.

Stratégiánk lehetővé teszi számunkra, hogy kiaknázzuk és fejlesszük a kiterjedt ügyfélbázisunkat, jelentősen javítsuk a hatékonyságunkat és megragadjuk a növekedési lehetőségeket, ami hosszú távon további stabil készpénztermelést eredményez.