digitális fenntarthatóság

Fenntartható digitális vállalatként egyértelmű elvárásunk, hogy használjanak ügyfeleink is fenntartható digitális szolgáltatásokat. Ehhez egyrészt törekszünk felelős marketingre és olyan aktivitásokra, melyek másokat is képessé tesznek (enablement), inspirálnak és a megosztáson alapulnak. Ezekhez kapcsolódóan pedig azt a célt tűztük ki, hogy a Magyar Telekom mint fenntartható vállalat ismertsége érje el az 50%-ot.

Esélyegyenlőség

A Magyar Telekom nemcsak munkáltatóként kezeli kiemelten fontos témaként az esélyegyenlőséget, hanem szolgáltatóként is élen kíván járni ezen a területen. Felelős vállalatként több olyan kezdeményezést indítottunk, amelyek kisebbségi és hátrányos helyzetű csoportok felzárkóztatását, illetve mindennapjait támogatja. Munkáltatóként a Magyar Telekom mindennemű diszkriminációt elutasít, ennek megfelelő irányelveket fogalmaz meg és tart be működése során.

Vállalati önkéntesség

Az új fenntarthatósági stratégia céljai között szerepel, hogy 2020-ig a telekomosok 50 000 óra önkéntes munkát végezzenek. 2016-ban a telekomos önkéntesek 11 472 óra önkéntes munkát teljesítettek. A vállalati önkéntesség keretében a telekomosok szerteágazó tevékenységeken keresztül járulnak hozzá a társadalmi jólét növekedéséhez.

hello holnap! mobilapp

A hello holnap! mobilapp adományozási lehetőséget biztosít a Telekom ügyfeleknek. A felhasználók hello holnap! pontokat gyűjthetnek az applikációban szereplő rendezvényeken való részvétellel és a különböző fenntarthatósághoz kapcsolódó aktivitással. A Telekom 1 pont = 100 forint értékben átváltja az ügyfelek pontjait, amelyet így az appban lévő 9 szervezet között eladományozhatnak.

Adatvédelem

A Magyar Telekom kiemelt figyelmet fordít ügyfelei adatainak védelmére. A következő oldalon részletesen megismerheted a személyes adatokkal kapcsolatos legfontosabb fogalmakat és értelmezéseket, az adatkezelés alapelveit, de külön szó esik a gyerekek személyes adatainak kezeléséről és egyéb jogi tudnivalókról is.

Felelős befektetők

Egy befektetés akkor tekinthető felelősnek, ha a befektetői döntéshozatal során a pénzügyi szempontokon túl megjelennek környezeti és társadalmi teljesítményhez, esetleg etikához kapcsolódó tényezők. Büszkék vagyunk arra, hogy fenntartható tevékenységünket nemzetközi felelős befektetői indexekben értékelik és elismerik.

hello holnap! termékek és szolgáltatások

A Magyar Telekom hosszú távú célja, hogy saját működése mellett az ügyfelek mindennapjait is fenntarthatóbbá, tudatosabbá teszi, ehhez pedig környezettudatos és fenntarthatóság felé mutató termékeket és szolgáltatásokat biztosít.