Készülékbiztosítás

Készülékbiztosítás

A készülékbiztosítás keretében a biztosított mobiltelefont ért káresemény (lopás, rongálás, véletlenszerű rongálás vagy akár párásodás, belső meghibásodás) esetén a készülék javításáról vagy cseréjéről Telekom gondoskodik. A szolgáltatás alacsony havidíj ellenében nyújt fedezetet nem garanciális káresemények bekövetkeztére.

Mobilunk egész nap velünk van, ott lapul a zsebünkben, táskánkban, 24 órában rendelkezésünkre áll, akár üzletről, akár magánéletről van szó. Ezért ha ellopják vagy megrongálódik, nemcsak egy értéktárgyat kell pótolnunk, de egy időre a kapcsolatot is elveszítjük szeretteinkkel, üzletfeleinkkel.
A készülékbiztosítás egy olyan havidíjas szolgáltatás, amely a mobiltelefon, tablet vagy Web’n’Walk stick eszközök véletlenszerű károsodása, rongálódása és lopás esetére nyújt fedezetet az előfizető számára. Alap és Extra csomag közül lehet választani, melyek a különböző biztosítási események bekövetkeztekor eltérő fedezetet nyújtanak az ügyfél részére.
Jogos kárigény esetén a sérült készüléket a T-Pont üzletek szervizeiben megjavítják. Ha a javítás nem gazdaságos, vagy a készüléket ellopták, a kárt szenvedett készüléket típusazonos készülékre, annak hiányában a sérült vagy ellopott készülék akciós kiskereskedelmi listaáránál olcsóbb, vagy maximum +10%-kal drágább készülékre cseréljük.

2011 októberétől - elsőként a mobilszolgáltatók között - a Telekom már feltöltőkártyás ügyfelei számára is nyújtja Készülékbiztosítás szolgáltatását.