Sajtóközlemények

A Magyar Telekom egyesíti marketing és vállalati kommunikációs tevékenységét

Budapest, 2011. július 1. 16:30

2011. július 1-jével  a Magyar Telekom vállalati és marketingkommunikációs tevékenységét egyetlen igazgatóságba egyesíti, amely felöleli a Telekom ajánlati és vállalati (T - Mobile, T - Home, Telekom) márkáinak márkakommunikációs tevékenységét, a vállalati és marketing tevékenységhez kapcsolódó PR-t, a reklám- és médiakommunikációt, a szponzorációk és események menedzsmentjét, valamint a Magyar Telekom belső kommunikációjának teljes spektrumát.

Az új Marketing és vállalati kommunikációs igazgatóságot Kovács Ildikó vezeti, aki 2011 februárja óta a Magyar Telekomnál Társasági PR igazgatói feladatokat látott el. Liptay Gabriella marketing kommunikációs ágazatvezető 2011. június 30-ával távozott a vállalattól és más területen folytatja karrierjét.

A Magyar Telekom hazai vezető integrált info - és telekommunikációs vállalatként ezzel a lépéssel a marketing és vállalati kommunikációs tevékenységét hatékonyabban, a piaci kihívásoknak jobban megfelelve, integrált módon kívánja menedzselni.