Sajtóközlemények

Díjnyertes szervezetfejlesztési projekt a Magyar Telekomnál

Budapest, 2012. november 20. 13:30

A Magyar Telekom és a GROW Szervezetfejlesztési Tanácsadó Zrt. projektje nyerte el a 2012 Legjobb Szervezetfejlesztési Projektje Díjat. A vállalat gazdasági területén indított Szolgáltatói attitűd programot jutalmazták a Personal Hungary kiállítás megnyitó eseményén. Az ügyfélkiszolgálásban közelmúltban elnyert díjak után most a belső szolgáltatói szerepkör fejlesztésének eredményeiben is megerősítést kapott a Magyar Telekom.

November 14-én délelőtt, a Personal Hungary megnyitóján került sor a 2012 Legjobb Szervezetfejlesztési Projektje Díj átadására. A pályázatot a spring Messe Management Gmbh., a Personal Hungary szakkiállítás szervezője, valamint a Szervezetfejlesztők Magyarországi Társasága (SZMT) együttesen hirdette meg 2012. áprilisában.

A Magyar Telekom díjnyertes projektje a szolgáltatói kiválóság fejlesztését tűzte ki célul a gazdasági területen. Thilo Kusch, a Magyar Telekom gazdasági vezérigazgató-helyettese elmondta, hogy „Kutatások is alátámasztják, hogy a vállalaton belüli szolgáltatói kultúra alapvetően meghatározza a külső ügyfelek irányába megnyilvánuló viselkedésünket. Nemcsak az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégákon múlik, hogy a Magyar Telekom ügyfeleit magas színvonalon szolgáljuk ki. Minden munkatársunk hozzájárul ehhez háttér támogatóként is. Ezen gondolat mentén építettük fel szervezetfejlesztési programunkat. Ezt a díjat többek közt azért nyerhettük el, mert a program segítségével együtt valódi eredményeket értünk el.” Lőrincz Orsolya, a Grow csoport szervezetfejlesztési vezetője kiemelte, hogy örömmel tapasztalták, hogy a szervezetfejlesztés során alkalmazott módszertan hozzájárult a gazdasági területen dolgozó vezetők és munkatársak tudatos, autonóm és felelősségteljes működéséhez.

A gazdasági eredmények mellett a szervezetfejlesztés alapértékei különös hangsúlyt kaptak a döntőbe került projektek értékelésében: a rendszerszemléletű megközelítés, a valós felelősségvállalás és belső elköteleződés erősítése, az őszinte és konstruktív kommunikáció, a folyamatszemlélet, a tapasztalati tanulás, a tanácsadó hitelessége, valamint az alkalmazott szervezetfejlesztési megközelítés és módszertan tudatossága egyaránt fontos szempontot jelentett.