Gyakori kérdések

Nem vagyok szolnoki lakos. Akkor is előfizethetek?

Igen, minden magyarországi lakhellyel rendelkező magánszemély vagy székhellyel rendelkező vállalkozás megkötheti a szerződést. Egyetlen kitétel, hogy a szolgáltatás megrendelése és az eszköz beszerelése kizárólag Szolnokon lehetséges.

Nem vagyok Telekomos. Igénybe vehetem a szolgáltatást?

Igen. A Hol a kocsim? szolgáltatást bármelyik mobilszolgáltatóhoz tartozó készülékről el lehet érni.

Nem vagyok Telekomos. Mennyibe kerül a szolgáltatás ilyen esetben?

A gépjárműbe szerelt GPS jeladó eszköz, annak beszerelése és a szolgáltatás havi díja mindenki számára ugyanannyi.

A mobilalkalmazás letöltéséhez és annak használatához kapcsolódó adatforgalmi díj az Ön mobilszolgáltatójának aktuális díjszabásától függ.

Hol látom a gépjárművet?

A gépjárművek megfigyelése a Google Play áruházból letölthető Hol a kocsim? okostelefon alkalmazás segítségével, vagy a smartcar.navcenter.hu internetes oldalon lehetséges.

Milyen okostelefon szükséges az alkalmazás futtatásához?

Az alkalmazás futtatásához legalább Android 2.1 operációs rendszert futtató okostelefon vagy táblagép szükséges.

Mi történik, ha lecserélem/elvesztem/ellopják az okostelefonomat? Később újra elérhetővé válik az alkalmazás?

Az alkalmazás többször is letölthető, így készülékcsere esetén egyszerűen csak annyi a teendő, hogy a Google Play áruházból az új telefonra is telepíteni kell az alkalmazást. Amennyiben a régi készüléket másnak adja használatra, kérjük biztonsági okokból az alkalmazást távolítsa el a telefonról. Amennyiben a készüléket elveszítené, vagy ellopják, a jelszócserét a NavCenter Kft. hétfőtől péntekig 9:00-tól 17:00-ig hívható ügyfélszolgálati számán ((06 1) 801-2834) tudja kérni.

Probléma van a GPS jeladó berendezéssel. Bármelyik szervízbe elvihetem?

Nem. Csak a beszerelést végző szolnoki Ring Autóházban (5000 Szolnok, Fék út 4) tudjuk garanciálisan kijavítani a hibát.

Egyszerre hány autóban használhatom a szolgáltatást?

Egy szerződésbe szinte korlátlan számú gépjármű bevonható, de mindegyikbe külön-külön be kell építeni a GPS jeladó berendezést. Ekkor Ön az összes bevont gépjárművet nyomon tudja követni az okostelefon alkalmazás segítségével.

Az akkumulátor merültséget, vagy az indokolatlan elmozdulást csak az alkalmazásba lépve látom, vagy kapok külön értesítést is?

Az előre beállított riasztások akkor is megérkeznek, ha éppen nincs megnyitva az alkalmazás. Ilyenkor a telefonon ún. push üzenetként jelennek meg a riasztások.

Külföldre utazom. Ott is tudom figyelni az autómat?

Jelenleg a szolgáltatás csak Magyarország területén érhető el. A gépjárműben elhelyezett GPS jeladó berendezés roaming helyzetben nem működik, de a GPS jeladó a külföldi út során is rögzíti saját belső memóriájába a megtett utat, amelyet Magyarországra érve, utólag meg lehet tekinteni.

Külföldre utaztam és lerobbant az autóm. Ilyenkor igénybe vehetem az assistance szolgáltatást?

A Hol a kocsim? –hoz kapcsolódó autós segélyszolgálat csak Magyarország területén vehető igénybe.

Nem az én tulajdonom az a gépkocsi, amibe be szeretném szereltetni a GPS jeladót. Mi a teendőm?

Ebben az esetben a gépjármű tulajdonosától szükséges írásos hozzájárulást kérni, amit eredeti példányban a szerződéskötéskor át kell adni. Ehhez formanyomtatványt a szolnoki T-Pontban, a Ring Autóházban kérhet, valamint itt letöltheti.

Vállalkozás nevében szeretnénk szerződést kötni. Mi a teendőm?

Ebben az esetben – hasonlóan bármilyen, a vállalkozás nevében kötendő szerződéshez – Önnek igazolni kell, hogy jogosult a vállalkozás nevében szerződést kötni. Ehhez szüksége lesz az aláírási címpéldány másolatára, valamint egy meghatalmazásra. Ha utóbbihoz sablonra van szüksége itt elérheti.

Kapcsolat

Kérdése van?
Bővebb információ a T-City
és a HomeLab projektekről:

Magyar Telekom Nyrt.

Levelezési cím:
1541 Budapest

Telefon:
(36) 30 443 4619

E-mail:
Írjon nekünk!